مشخصات فنی خودرو احترام بهمن موتور + قیمت و زمان تحویل



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، سدان Respect محصول جدید بهمن موتور است که به تازگی معرفی شده است. این خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ آیا قیمت و تاریخ عرضه اعلام شده است؟

خودروسازان در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گرد هم آمدند تا از محصولات جدید خود رونمایی کنند. باخمن موتور نیز با حضور در این نمایشگاه خودرو در تهران، دو محصول جدید خود سدان Respect و Prestige Dignity را معرفی کرد.

این دو خودرو اولین محصولات بهمن موتور با لوگوی جدید این شرکت خودروسازی هستند.

مشخصات فنی

مشخصات فنی سدان Respect چیست؟

با نگاهی به شکل و ابعاد کلی بدنه Respect بهمن موتور، به راحتی می توان فهمید که این محصول جدید بر اساس چری آریزو 7 طراحی شده است، خودرویی که در سال 2013 به عنوان یک مدل آزمایشی معرفی شد، اما از تولید خارج شد. بعد از مدتی محدوده طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور این خودرو به ترتیب 4.66 متر، 1.82 متر، 1.48 متر و 2.7 متر است که نشان از کابین جادار برای این مدل دارد.

باما نوشت که طراحی کابین بهمن موتور ریسپکت نیز نسبت به آنچه برای آریزو 7 2013 ارائه شده بود، کاملا تغییر کرده است. فضای داخلی کابین دارای جزئیات مدرنی مانند نمایشگر ایستاده، ترمز دستی برقی، سیستم پارک خودکار و قطعات کرومی است.

این خودرو 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به نظر می رسد که سیستم تعلیق عقب همانند سیستم مستقل چند پیوندی عقب است که برای Cheri Arezzo 7 نیز طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  صحبت های رامبد جوان در رابطه با نگار جواهریان

قیمت و زمان تحویل

بهمن موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به طور رسمی اعلام نکرد که این محصول چه شرکتی است و با چه برندی وارد بازار چین شده است. این نیز منجر به تعداد نسبتا زیادی از گزینه های ممکن شده است.

در این نمایشگاه اعلام شد که این خودرو در خرداد 1401 به بازار عرضه می شود. این احتمال وجود دارد که سدان Respect کمتر از 800 میلیون تومان (دیجیاتو) قیمت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید