اتفاقی عجیب و نادر برای یک مهماندار چتر!


مهر به نقل از تشویق مردمی: اعتراضات مردمی به افشای پیامک های حجاب اغلب به دلیل کمبود زمان و مکان ذکر شده در پیامک است، اما این بار خانم مهماندار پیامکی با حجاب کامل در آن زمان و مکان دریافت کرد!

اما این بار یکی از مجریان صداوسیما از ارسال این پیامک ها گلایه کرد.


مژده لواسانی

مژده لواسانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«استودیوی برنامه ما در فضای نمایشگاه بین المللی است و من هر شب ساعت 21:30 که در پیام آمده از درب جنب باشگاه انقلاب و البته با همان جلد وارد نمایشگاه می شوم. روسری که در عکس می بینید! چادر! پا! آماده اجرا! و خب دوست عزیزی که این حجاب رو کشف کرد به نظرم یا داشت با ما شوخی میکرد یا باید بره اپتومتری.

«وقتی این پیامک را دریافت کردم، خندیدم و به خاطر سهل انگاری هایی که هر روز اتفاق می افتد و احتمالاً جریمه های زیادی را به دنبال دارد، پشیمان شدم. برای پی بردن به صحت ماجرا با این مجری تماس گرفتیم. مژده لواسانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: جالب اینجاست که زمان و مکان ذکر شده در پیامک درست است و من هم دقیقا در همین وضعیت بودم اما حجابم مشکلی نداشت زیرا اولا من با حجاب هستم و دوم اینکه حجاب من دقیقاً همان حجابی بود که آن شب پخش کردم.

وی افزود: باید مشخص شود که افراد با چه نیتی چنین پیامک های اشتباهی را برای مردم ارسال می کنند و من حتما این موضوع 197 را پیگیری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  عاشقانه ساده و زیبا (پست های 18 کاربر)


مژده لواسانی

سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در این خصوص گفت: ابتدا پیامک ها به صورت دستی و از طریق افراد ارسال می شود نه از طریق دوربین. ثانیاً این شخص باید به شماره 197 برای رسیدگی به موضوع شکایت کند. “


مژده لواسانی


مژده لواسانی


مژده لواسانی


دیدگاهتان را بنویسید