افزایش نسبی دما، رگبار باران و رعد و برق



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوزوی گفت: تا پایان هفته جاری افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی کشور، غرب و جنوب غرب رخ خواهد داد.

امین حسین نقشین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: از امشب تا عصر فردا در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، بخش هایی از استان های گیلان، غرب مازندران، تهران و البرز به ویژه در کیش در بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد گرد و غبار پیش بینی می شود.

به گفته کارشناسان سازمان هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش های شدید در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز در استان‌های همدان، مرکزی، شمال کردستان و لرستان و با جریان‌های جنوبی در دریای عمان از فردا تا بعدازظهر چهارشنبه و اوایل عصر در ارتفاعات سیستان و بلوچستان و در ارتفاعات سیستان و بلوچستان بارش گاه‌گاهی باران پیش‌بینی می‌شود. ارتفاعات شمال هرمزگان.» در بخش‌هایی از کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

نقشین گفت: از امروز تا پایان هفته در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی و کمربندی شرق استان کرمان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک باعث کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

بیشتر بخوانید  سند آمایش خراسان شمالی باید جدی گرفته شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده نیمه شمالی کشور، غرب و جنوب غرب افزایش تدریجی دما را تجربه خواهند کرد.

وی آسمان تهران را صاف تا متغیر ابری پیش بینی کرد و گفت: فردا در برخی مناطق تهران احتمال رعد و برق وجود دارد. دمای هوای تهران نیز افزایش می یابد.


دیدگاهتان را بنویسید