خوشگذرانی گلشیفته فراهانی و زهرا امیر ابراهیمی در صحرا



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: گلشیفته فراهانی خطاب به زهری امیرابراهیمی نوشت: به تو افتخار می کنم که به خاطر شجاعت، صداقت، زیبایی، هوش و استعداد بی کرانت با کمال عزت از پل ساراتوف در غربت گذشتی. با اینکه سوخته ای، از خاکستر ققنوس بیرون آمده ای که بی دریغ سزاوار پرستش و ستایش است و بس.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی متولد 1360 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او ابتدا با بازی در سریال های تلویزیونی کمکم کن (رمضان 1384) و نرگس (تابستان 1385) به شهرت رسید. او فارغ التحصیل بازیگری تئاتر است. او فعالیت سینمایی خود را با ساخت فیلم کوتاهی به نام خط در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.

امیر ابراهیمی عکاس خوبی است، از سال 1384 به طور حرفه ای به عکاسی پرداخته و دو نمایشگاه با عنوان First Vision و Second Vision برگزار کرده است. عکس های او به مسائل اجتماعی می پردازد.

زهرا امیرابراهیمی

پیشینه سینمایی امیر ابراهیمی

امیر ابراهیمی قبل از ترک ایران در دو فیلم «سفر به هیدالگو» (1384) و «انتظار» (1379) بازی کرد.

ترک ایران

امیر ابراهیمی پس از پخش این فیلم جنجالی را تکذیب کرد و آن را شباهت دانست و مجبور به ترک کشور شد. در فرانسه اقامت گزید و در تئاتر “رویای خاموش طاهرگان” با شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

زهرا امیرابراهیمی

امیر ابراهیمی و شبکه بی بی سی فارسی

بیشتر بخوانید  کولاک کمند امیرسلیمانی با تیپ کلاسیک سلطنتی

امیر ابراهیمی پس از سال ها دوری از صحنه دوربین به بی بی سی پیوست. این شبکه پس از مصاحبه با شبکه فارسی بی‌بی‌سی و تکذیب شایعه ارتباطات خصوصی وی، وی را استخدام کرد و به عنوان گزارشگر شروع به همکاری کرد.

دلیل خروج از ایران

در گفت و گو با بی بی سی فارسی علت خروج وی از ایران واکنش مردم به شایعات پیرامون وی بود.

جنجال بر سر اکران یک فیلم خصوصی

زهرا امیرابراهیمی در سال 1385 درگیر اکران فیلم جنسی خود شد که در آن آغوش دختر و پسر جوانی را به نمایش گذاشت. زهرا امیرابراهیمی پس از پخش گسترده این فیلم در اینترنت، ویدئوهای خانگی و شبکه های اجتماعی، در سال ۱۳۸۵ با اشاره به نامزدی قبلی خود با مرد این فیلم به گاردین گفت: نامزدم بعد از ازدواج. ما خیانت کردیم و رفتیم چون او یک رذل بود.» امیر ابراهیمی گفت: شباهت هایی که بازیگر فیلم غیراخلاقی مذکور با من دارد را رد نمی کنم زیرا با استفاده از وسایل گریم می توان یکی را شبیه به دیگری کرد. و نسبت دادن آنها را به خود انکار کرد و آن را تهمت ناروا و آداب غیر انسانی خواند.

گاردین در گزارش این مصاحبه اعلام کرد که «مظنون» اصلی دستگیر شده و به گفته متهم دستگیر شده، خود زهرا امیرابراهیمی پیشنهاد تهیه و توزیع این فیلم را داده است. ایرانی ها حجاب کامل دارند و به حفظ آن اهتمام داشته اند. زمان.

زهرا امیرابراهیمی

تشخیص بعد از 12 سال

امیر ابراهیمی آذرماه سال ۱۳۸۸ پس از ۱۲ سال در گفت‌وگوی تلویزیونی با سینا ولی‌الله درباره اکران فیلم خصوصی‌اش گفت: ابتدا به دوست پسرش که در این فیلم حضور داشت مشکوک شد اما یک سال بعد از اکران فیلم لو رفت. که این فیلم توسط مجید بهرامی پخش شد.

بیشتر بخوانید  این غذای خوشمزه را به لیست غذاهات اضافه کن | طرز تهیه ژولین مرغ با طعمی بی نظیر + فیلم

وی مدعی شد که بهرامی به اتهامات مشابه به شش ماه حبس تعزیری و با اتهامات مشابه به شش سال حبس تعزیری محکوم شده بود اما پس از تحمل چندین ماه از زندان آزاد شد.

بهرامی با توجه به رای دادگاه عمومی جزایی تهران از اسفندماه 1386 اعتراف کرد که زمانی که امیر ابراهیمی مدتی در خانه خواهر این مرد در فیلم زندگی می کرد، در یک مهمانی در آن خانه، بهرامی فیلمی در مورد زندگی امیر ابراهیمی پیدا کرد. کامپیوتر شخصی سی دی و مخفیانه آن را با خود حمل می کند.


دیدگاهتان را بنویسید