عکس جدید الناز شاکردوست در حال صعود!


الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی با بازی در فیلم گل جاه (1383) به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینمای ایران شد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم بازی کرد.


بازیگر / الناز شاکردوست

به گزارش 1399، شکر دوست یکی از گزینه های اصلی ایفای نقش های جدی در سینمای ایران است.


بازیگر / الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در نامه ای به رسانه ها نوشت: من در واقع در نقش یک افسانه زندگی کردم و روحم برای همیشه در این نقش باقی خواهد ماند. تنها دلخوشی من بیداری به موقع ارواح کشورم ایران است. دلیل بازی الناس شکردوست در این نقش شنیدن همان دختری بود که بعد از گران شدن نان با خدا قهر کرد و از خط خارج شد و سوار فاحشه شد و هیچکس نپرسید جواب خانه چیست. بودن.


بازیگر / الناز شاکردوست

شاکردوست در اردیبهشت 1390 به دستور دادستان تهران مجبور شد پست اینستاگرام خود را در دفاع از همجنسگرایان پاک کند. در این مدت خبرگزاری های فارس و مشرق وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی در راه اندازی کمپین علیه شکر دوست داشتند و او را «سلبریتی مروج فساد» نامیدند.


بازیگر / الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در واکنش به پیروزی کیمیجا علیزاده مقابل ناهید کیانی در استوری اینستاگرام خود نوشت: [من میگم بی‌پناه] مبارزه با پرچم این کشور؟ و چه خوب که برنده شدی! در کیمیاگری این مملکت عزیزم برای همیشه”


بازیگر / الناز شاکردوست


بازیگر / الناز شاکردوست


بیشتر بخوانید  در این تصویر اول چه دیدید؟

دیدگاهتان را بنویسید