رونالدو عکس و نام دختر جدیدش را فاش کرد!


کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال پرتغالی است که در پست مهاجم برای منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

او اغلب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران شناخته می شود. رونالدو صاحب پنج توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا شد که برای یک بازیکن اروپایی یک رکورد محسوب می شود.


رونالدو

او در طول دوران حرفه ای خود 32 جام از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان، یک جام اروپا و یک لیگ اروپا را به دست آورد.

رونالدو بیشترین گل (136) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل (14) در جام ملت های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (115) را به ثمر رسانده است.

او یکی از معدود بازیکنانی است که در بیش از 1100 بازی رسمی به میدان رفته و بیش از 800 گل برای تیم باشگاهی و ملی خود به ثمر رسانده است.


رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال پرتغالی است که در پست مهاجم برای منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. او اغلب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران شناخته می شود.


رونالدو

رونالدو صاحب پنج توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا شد که برای یک بازیکن اروپایی یک رکورد محسوب می شود. او در طول دوران حرفه ای خود 32 جام از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان، یک جام اروپا و یک لیگ اروپا را به دست آورد. رونالدو بیشترین گل (136) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل (14) در جام ملت های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (115) را به ثمر رسانده است. او یکی از معدود بازیکنانی است که در بیش از 1100 بازی رسمی به میدان رفته و بیش از 800 گل برای تیم باشگاهی و ملی خود به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید  با پردرآمدترین افراد مشهور هالیوود آشنا شوید


رونالدو

رونالدو در 17 ژوئن 2010 پدر شد. پسرش کریستیانو نام داشت و خانواده اش به او لقب کریستیانو دادند.او در آمریکا متولد شد و رونالدو حضانت کامل را بر عهده گرفت. رونالدو هرگز هویت مادر پسرش را آشکارا فاش نکرد.

چهارمین فرزند رونالدو، آلن مارتین، در نوامبر 2017 از دوست دخترش جورجینا رودریگز به دنیا آمد. رونالدو یک مسیحی کاتولیک است.

او پس از سونامی 2004 اندونزی برای او خانه ای خرید و پسری زنده با پیراهن تیم ملی پرتغال پیدا کرد. این پسر مارت ونی نز نام دارد و در حال حاضر برای اسپورتینگ لیسبون بازی می کند.


رونالدو

رونالدو و همسرش با انتشار عکسی از فرزند جدیدشان اکانت اینستاگرام خود را به روز کردند.

خانه شیرین خانه. گیو و دختر کوچولوی ما بالاخره با ما هستند. ما می خواهیم از همه برای سخنان و حرکات محبت آمیزشان تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است و همه ما عشق و احترامی که شما نسبت به خانواده خود دارید را احساس کردیم. اکنون زمان سپاسگزاری برای زندگی ای است که به تازگی در این دنیا تجربه کرده ایم. 🙏🏻❤🙏🏻

خانه شیرین گیو و دختر کوچولوی ما بالاخره با ما هستند. ما می خواهیم از همه برای سخنان و حرکات محبت آمیزشان تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است و همه ما عشق و احترامی که شما نسبت به خانواده خود دارید را احساس کردیم. اکنون زمان آن است که برای زندگی ای که به تازگی در این دنیا پذیرفته ایم سپاسگزار باشیم. 🙏🏻❤🙏🏻

رونالدو اعلام کرد که نام دخترش را گیو گذاشته و از حمایت هواداران تشکر کرد.

بیشتر بخوانید  آرمان عبدالعالی به دار آویخته شد / تاریخ اعدام 4 شنبه سوم آذر


دیدگاهتان را بنویسید