پرداخت تسهیلات و حمایت بانک قرض الحسنه رسالت از شرکت های دانش بنیان



به گزارش سلام نو، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان این مطلب گفت: در سال های اخیر دو گروه با صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان سازمانی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و تسهیلات اعتباری شرکت های دانش بنیان تشکیل شده است. شرکت ها در قالب سه پروژه مختلف پرداخت می شود.

محمدحسین حسین زاده با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان که عضو سامانه غزال نیز هستند می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: بله. بر اساس این طرح، 450 میلیون تن در اقساط 36 ماهه به شرکت هایی که زمینه اشتغال 15 نفر را فراهم کرده اند، پرداخت می شود. در این طرح امکان پرداخت هزینه اشیا به افراد واقعی وجود دارد.

وی از دیگر طرح های این تفاهم نامه سرمایه اولیه ای را که به شرکت ها برای شتاب دهنده ها پرداخت می شود ذکر کرد و افزود: در این طرح شرکت های دانش بنیان که به عنوان شتاب دهنده شناسایی شده اند می توانند تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات وام بگیرند. الحسنه برای دریافت اقساط 36 ماهه از این بانک.

حسین زاده سپرده املاک را سومین پروژه این تسهیلات عنوان کرد و اظهار داشت: تسهیلات 500 میلیون تومانی این طرح نیز برای توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان تعریف شده و به شرکت های دانش بنیان مستعد رشد تعلق می گیرد. و توسعه.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مجموع مصوبات این تفاهم نامه را تاکنون یک هزار و 328 فقره برشمرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه یک هزار و 119 فقره با بیش از 145 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید  از ساماندهی برخی مشاغل تا تصمیم‌گیری پشت درهای بسته

حسین زاده با اشاره به انتصاب امسال و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: موسسه مردمی رسالت در سال 1401 بر همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید فزاینده ای داشت و از شرکت های دانش بنیان حمایت کرد. “

دیدگاهتان را بنویسید