تصویری فاجعه بار از متروپل آبادان در زمان ساخت



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: به تصویر تکان دهنده از عمق فاجعه حادثه آبادان در حین ساخت کلانشهر نگاه کنید.

کلانشهر آبادان

تعداد قربانیان در کلانشهر آبادان به 16 نفر رسید

وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار قربانیان حادثه در کلانشهر گفت: تاکنون نزدیک به 16 فوتی داشته ایم و 37 نفر نیز مجروح شده اند که از این تعداد 34 نفر مرخص شده اند.

احمد وحیدی در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری این کلانشهر اظهار داشت: عملیات همچنان ادامه دارد. حساسیت زیادی وجود دارد. در حال حاضر به دلیل احتمال ریزش سازه های همجوار مدتی است که کارها متوقف شده تا از انجام آرماتوربندی مطمئن شویم که باید مطمئن شویم. شرایط بسیار حساس و خطرناک است

وی ادامه داد: کارشناسان بسیار خوبی از مرکز تحقیقات ساختمان و افراد متخصص در زمینه دفع زباله حضور دارند. گروه های زیادی اینجا بوده اند و با آنها مشورت می شود.

وزیر کشور ادامه داد: جرثقیل های سنگین، انواع لودر، بیل و سایر تجهیزات وجود دارد و تجهیزات لازم برای برش بتن نیز مورد نیاز است. همه از سراسر کشور کمک می کنند. نیروهای آتش نشانی و غیرنظامی، هلال احمر، اورژانس، پلیس و ارتش مشغول کار هستند.

وحیدی با اشاره به آخرین آمار قربانیان و مجروحان این حادثه گفت: تاکنون نزدیک به 16 فوتی داشته ایم. 37 نفر مجروح شدند که 34 نفر آزاد شدند. ما همچنان به دنبال عزیزانی هستیم که در زیر خرابه های متراکم و در موقعیت نامعلومی گرفتار شده اند.

بیشتر بخوانید  تمام انتظارات از رویداد هواوی در 9 آگوست ؛ از پرچمدار P50 گرفته تا دستگاه های ویژه کودکان


دیدگاهتان را بنویسید