ازدواج مهناز افشار با پسر یک مقام رسمی + عکس


ازدواج مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار با پسر یکی از مقامات کشور مهناز افشار، بازیگر سینما، رسما با پسر عموی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق، نامزد کرد.

عروسی مهناز افشار این در حالی است که «طبق شنیده ها» در رسانه ها منتشر شد که هنوز خبر آن از سوی وی و فرزند محمود احمدی نژاد معاون مطبوعاتی و جهت گیری اسلامی دولت تکذیب نشده است.

اخبار مهناز افشار با پسر یک کارمند ازدواج کرد شنید آن را پیشنهاد می کند مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی با محمد امین رامین پسر محمدعلی رامین، سخنگوی محمد حسینی، وزیر فرهنگ و معارف اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد ازدواج کرد. رامین از آبان 88 تا آذر 89 معاون وزیر شورا بود و پس از آن به عنوان مشاور رئیس جمهور به فعالیت خود ادامه داد.

ازدواج مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار با پسر یکی از مقامات کشور

ازدواج مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار با پسر یکی از مقامات کشور

بیوگرافی محمد امین رامین

ازدواج مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار با پسر یکی از مقامات کشور

محمدعلی رامین وی در سال 1332 در خانواده ای مذهبی در دسفول به دنیا آمد و در جوانی به آلمان رفت. در آنجا تحصیل کرد و نزدیک به بیست سال به فعالیت های فرهنگی پرداخت. آلمان به دلایلی با حضور او در این کشور مخالفت کرد. وی به ایران آمد و در آبان 1388 با حکم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.محمد امین رامین وی متولد 1366، دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی خود را به دلیل شغل و تحصیلات پدرش در کنار خانواده در آلمان گذرانده است.

بیشتر بخوانید  آرام جعفری به بهاره رهنما: حلالم کن اشتباه کردم!

بیوگرافی مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار با پسر یکی از مقامات کشور

مهناز افشار وی متولد 21 خرداد 1356 در تهران و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی بسیار شیطون بود و همیشه دوست داشت بوفه مدرسه باشد، یکبار به دلیل شیطنت های فراوان دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری بود مخصوصا بازی دزد و پلیس و … صد و یک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، شن باد، باربا پاپا، خنده دار، دریچه زنبور، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت به عنوان کارتون های مورد علاقه دوران کودکی او ذکر شده است. مهناز افشار او در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشته ویرایش پرداخت.


دیدگاهتان را بنویسید