اولین عکس از نوزادی که در سطل آشغال بود



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سرهنگ جلیل در تشریح جزئیات پیدا شدن نوزاد در سطل زباله گفت: دو روز پیش و پس از اعلام مرکز اورژانس 110 مبنی بر پیدا شدن نوزاد در سطل زباله نازی آباد، ماموران کلانتری 130 نازی آباد به محل حادثه اعزام شدند. ”

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یکی از زباله گردها در داخل سطل زباله یک سطل پلاستیکی مشکی رنگ پیدا کرده و پس از بازکردن آن متوجه حضور نوزادی زنده و نفس می شود. این مرد بلافاصله با پلیس و خدمات نجات تماس گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نوزاد زنده است و با حضور آمبولانس سلامت وی ​​را تایید کرد، تصریح کرد: نوزاد بلافاصله به بخش نوزادان بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل و تحت مراقبت قرار گرفت. .

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم به منظور افشای راز مشکل و شناسایی عامل یا عاملان آن ادامه و در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

عزیزم

حالا بچه رها شده در سطل زباله به فال نیک گرفته است

یحیی صالح طبری گفت: در پی تماس مردم با اورژانس در ساعت 19:19 روز 10 خرداد با مشاهده نوزادی در سطل زباله واقع در خیابان محمدی، ماموران آمبولانس در محل حاضر شدند و پسر بچه یک روزه ای را با خود بردند. به بیمارستان امیرالمومنین نازی آباد. تحویل دادیم.

بیشتر بخوانید  ایران به دنبال جنگ است+ عکس

به گفته وی حال عمومی نوزاد مساعد است.


دیدگاهتان را بنویسید