بخش دیگری از متروپل ریخت



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای سقوط این کلانشهر، اقدامات بشردوستانه توسط تیم های جستجو و نجات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان آغاز شده است.

وی گفت: تیم های ارزیاب، تیم های جستجو، امدادگران و تیم های جستجو و نجات از ابتدا وارد صحنه شده اند و امکانات لجستیکی و عوامل امدادی در سطح مطلوبی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در خصوص روند امدادرسانی و آواربرداری گفت: در یکی از خیابان های فرعی کلانشهر که اکثر آنها فروریخته است در حال جمع آوری ویرانه ها هستیم تا بتوانیم به طبقه همکف و زیرزمین دسترسی پیدا کنیم. ” ”

شعبانی گفت: عملیات جستجو و نجات در طبقات فوقانی در روز اول به پایان رسید و اکنون دغدغه اصلی ما دسترسی به زیرزمین با کمک نیروهای امدادی است.

وی گفت: خدمت خود را به مردم استان به ویژه شهروندان آبادان تقدیم می کنم که خونسردی خود را حفظ کرده و به عوامل بشردوستانه اعتماد کنند و کار انسان دوستانه را ادامه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان ریزش بخشی از این کلانشهر و مجروح شدن سه امدادگر گفت: متأسفانه حدود ساعتی پیش در حین عملیات آواربرداری بخشی از سازه فرو ریخت و سه نیروی امدادی مجروح شدند. “بیلی.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه فلافل مخصوص؛ ترد و خوشمزه به عنوان ساندویچ

شعبانی افزود: شرایط برای امداد کمی سخت است و حضور مردم کار را برای ما سخت می کند.


دیدگاهتان را بنویسید