حضور تارا کریمی در کنار رضا رویگری در کهریزک


رضا رویگری (زاده ۵ دی ۱۳۲۷) بازیگر و خواننده تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در حرفه نقاشی نیز فعال است و در سال های اخیر آثار خود را در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا به نمایش گذاشته است.

رضا رویگری متولد ۶ آذر ۱۳۲۷ در تهران است. حاصل ازدواج اول او پسری به نام «کیجاراس روژگری» متولد سال 1353 است. او در سال 1391 با تارا کریمی ازدواج کرد.

رضا رویگری در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: همسرش به مدت یک هفته او را در آسایشگاه تنها گذاشت و متاسفانه راهی برای ارتباط با دوستان و آشنایان ندارد.

اولین مصاحبه رضا رویگری در کهریزک نشان داد کهریزک تنها و در زندان است.

رویگری تصریح کرد: وی از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است اما در این مدت از آسایشگاه آزاد شد، گویی در زندان بوده و روحیه خود را از دست داده است.

رضا رویگری چند سالی است که بیمار است و در این مدت کمتر در سینما و تلویزیون بازی کرده و چندین بار در بیمارستان بستری و تحت درمان بوده است.


رضا رویگری

با انتشار فیلمی از بستری شدنش در کهریزک و شکایت رضا رویگری، جمعی از هنرمندان به کمک او آمدند و برای خرید خانه و پرستار تمام وقت برای او اقدام کردند.

با انتشار فیلم علیرضا اصغری، کامیار، پرویز پرستویی و… خبرنگاران و دوستان سایر رسانه ها نیز اقدام به ارائه خبر کردند. یکی از این مصاحبه ها با همسر دیگر رضا رویگری، تارا کریمی بود که اظهار داشت از نظر مالی در مضیقه است و مردم در مورد من قضاوت اشتباهی کرده اند.

بیشتر بخوانید  شباهت نامحدود بیلی آیلیش به بازیگر زن ایرانی دردسرساز شده است!


رضا رویگری

در ادامه مصاحبه منتشر شده از همسر دوم رضا رویگری را می شنوید.

تارا کریمی که تنها 23 سال داشت با راویگرا ازدواج کرد، از مخالفت والدینش با این ازدواج می گوید: «پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگترم مدام به من می گفت که چه اتفاقی افتاده است. تو برنامه دیگری برای زندگیت داشتی و او نخواست.»


تارا کریمی

در نهایت تارا کریمی برای رفع همه این جنجال ها مصاحبه ای با همسرش رضا رویگری در کهریزک انجام داد که با هم خواهیم دید.



دیدگاهتان را بنویسید