کرونا در ایران کنترل می شود/ پوشش واکسیناسیون کرونا در سطح ایده آل است



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت از عملکرد ایران در مبارزه با تاج به ویژه تلفات روزانه تک رقمی ناشی از این بیماری و گسترش واکسیناسیون تاج تقدیر کرد. و گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا در ایران در حد ایده آل است.

بهرام عین اللهی در نشستی با موضوع آموزه های آدهانوم در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، انتخاب مجدد آدهانوم را به عنوان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت تبریک گفت و به تشریح دستاوردهای ایران در مبارزه با تاج و پوشش واکسیناسیون در این کشور پرداخت. کشور ما.

وزیر بهداشت گفت: با حمایت مردم و تلاش نیروهای بهداشت و درمان، بیماری عروق کرونر قلب در ایران کنترل و کنترل شده است و بیش از دو هفته است که میزان مرگ و میر روزانه ناشی از بیماری عروق کرونر در کشورمان افزایش یافته است. تک رقمی شد.»

دکتر عین اللهی با اشاره به عرضه گسترده واکسن کرونا در ایران گفت: به لطف خدا و با کمک مردم تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن در ایران تزریق شده است و پوشش واکسیناسیون در کل جمعیت ایران است. حدود 75 درصد.”

وی تاکید کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و استکبار جهانی در قبال ایران هیچ مانعی برای موفقیت کشورمان در کنترل ولیعهد نداشته است. چون در ایران مردم به کمک نظام سلامت شتافتند.

وزیر بهداشت با انتقاد از کاستی ها و عدم ایفای تعهدات برخی نهادهای بین المللی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان در نقاط خاصی از جهان، گفت: برخی مناطق آسیب دیده از جنگ سال هاست که از نظر خدمات بهداشتی وضعیت خوبی ندارند و همه سازمان های بین المللی مسئول هستند.”

بیشتر بخوانید  قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه 12 اسفند

دیدگاهتان را بنویسید