داماد تهرانی به تازگی کشته شده است/ دلیل قتل تنهایی بوده است!



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تنها 20 روز تا عروسی این جوان باقی مانده است که او به خاطر تنها بودنش دست به جنایتی زد. مظنون قتل پس از جنایت به شمال کشور گریخت و در کلبه ای جنگلی مخفی شد اما در نهایت پلیس او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

شامگاه ششم اردیبهشت ماه به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد جوانی در این درگیری جان خود را از دست داده است. صحنه در جنوب تهران بود و بررسی ها نشان می داد بین سه جوان مقابل یک سوپرمارکت درگیری رخ داده است. به گفته شاهدان، قاتل با یکی از دوستانش همراه بود و مقتول در حال عبور از منطقه بود که با قاتل برخورد کرد و سپس درگیری بین آنها رخ داد.

قاتل که 27 ساله بود با چاقو به مقتول حمله کرد و او را زد و او به همراه دوستش متواری شد. پسر مجروح نیز به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت.

با این اطلاعات قاتل و دوستش تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند تا اینکه دوستش دستگیر شد. وی گفت: روز حادثه دوستم مهران (متهم قتل) به دنبالم آمد تا با هم سوار بر ویلچر شویم. در حال قدم زدن بودیم که با یک قربانی روبروی یک سوپرمارکت محلی مواجه شدیم.

مقتول یکی از بچه های محل بود و تا جایی که من می دانم مدت هاست او و مهران برای هم آواز می خوانند. تفاوت جدی نبود، اما زمانی که برای خرید سیگار به سوپرمارکت رفتم، آنها آشکارا درگیر بودند. وقتی بیرون رفتم و مقتول را غرق در خون روی زمین دیدم از ترس با مهران فرار کردم.

بیشتر بخوانید  از فردا شب دسترسی به این میدان در تهران بسته می‌شود

مخفی شدن در یک کلبه جنگلی

تحقیقات تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری قاتل فراری که پس از جنایت از محل سکونت خود متواری شده بود، ادامه یافت تا اینکه متوجه شدند وی به یکی از شهرهای استان گلستان متواری شده و در کلبه ای در جنگل مخفی شده است. به استان گلستان رفت و قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

وی پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران و اعتراف به قتل دستگیر شد و گفت: دعوای من و مقتول زیاد جدی نبود. در حد خودداری. اما روز حادثه مبارزه ما برای تنهایی آغاز شد. آن روز با دوستم به آژانس املاک رفتیم.

20 روز بود که من و دختر مورد علاقه ام ازدواج کردیم و می خواستم یک خانه کوچک اجاره کنم. بلافاصله مقتول را دیدم و چهره به چهره با هم ملاقات کردیم. توجهی نکردم و دوستم برای خرید سیگار به مغازه رفت.

من هم می خواستم وارد شرکت کنار سوپرمارکت شوم که کتفم به شانه مقتول برخورد کرد و وقتی هر دو سرکشی کردیم درگیری شروع شد. ما بر سر هل دادن با هم دعوا کردیم و من نمی دانم چه اتفاقی برای چاقو افتاده است. در واقع چاقو همراه او بود که ابتدا با چاقو شیشه ساعت من را شکست و در حالی که می خواستم چاقو را از دستش بیرون بیاورم، نمی دانم چه اتفاقی برایش افتاده و به قیمت جانش تمام شد. .

متهم ادامه داد: وقتی مقتول روی زمین افتاد ترسیدم و فرار کردم. شبانه وسایلم را جمع کردم و به زادگاه پدر و مادرم در یکی از شهرهای استان گلستان رفتم و در آنجا کلبه ای را در دل جنگل اجاره کردم و آنجا پنهان شدم تا اینکه پلیس مرا دستگیر کرد. پس از اعتراف قاتل، قرار بازداشت برای وی صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  ماجرای ترانه عربی مشهور این روزها چیست؟ + فیلم

فناوری های جدید عاملی برای جلوگیری از سرقت هستند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم، به روز رسانی فناوری ها در کنترل و پیشگیری از سرقت را بسیار مهم دانست و گفت: سارقان با مدرن ترین روش های سرقت و مقابله با آن آشنا هستند. جدیدترین و مدرن ترین فناوری ها

اصغر جهانگیر در اولین نشست مرکزی پیشگیری و مبارزه با سرقت که با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد، به ارزش و سهم هر دستگاه در ارتباط با سرقت اشاره کرد. جامعه درگیر دزدی است.

کسانی که خودشان مرتکب سرقت می شوند، کسانی که در خرید و فروش اموال مسروقه نقش دارند و مالباختگان که ممکن است افراد یا سازمان های دولتی یا خصوصی باشند. وی افزود: در درجه اول مهم ترین نکته تعیین سهم ادارات مختلف در موضوع سرقت است. اگر سارق بداند که به راحتی نمی تواند مال مسروقه را بفروشد و فروشنده به راحتی بتواند شناسایی و ردیابی کند، ارتکاب جرم مشکل خواهد بود.

نقش بازدارنده قانون

جهانگیر ادامه داد: قانون در پیشگیری از سرقت نقش بسزایی دارد، اما اینطور نیست که فقط قانون به معنای واقعی از سرقت می کاهد، بلکه قانون نیز به عنوان ابزار بازدارنده باید متناسب با جرم باشد. وی افزود: در حوزه حقوقی تعداد کمی از قوانین سخت نداریم، اما قوانین شرایطی را فراهم می کند که به آنها توجه نمی شود زیرا دائماً با امتیازات مختلف مواجه هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی، تورم و تحریم ها باعث نگرانی کافی در بین مردم شده است. در این بین اگر پول آنها دزدیده شود شرایط برایشان بسیار سخت می شود، بنابراین در شهرک های فقیرانه ای که ساکنان آن توان مالی استخدام نگهبان در محله را ندارند، بسیج به عنوان محبوب ترین نهاد کشور می تواند این امر را بر عهده بگیرد. وظیفه.

بیشتر بخوانید  با دهکده جهانی سافال آشنا شوید

جهانگیر استفاده از فناوری های نوین در پیشگیری از سرقت را مهم دانست و گفت: به روز رسانی فناوری ها در کنترل و پیشگیری از سرقت بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که سارقان با مدرن ترین روش های سرقت آشنا هستند و برای مبارزه با آن باید از جدیدترین و مدرن ترین فناوری ها استفاده کرد.

وی در پایان به نقش شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: اکثر شرکت های بیمه هنوز به طور کامل به مردم در مواقع سرقت کمک نکرده اند و بیشتر نقش ساماندهی درآمد را بر عهده دارند. یا خانه ها؛ به عنوان مثال اگر خانه ای توسط بیمه مورد سرقت قرار می گیرد، راه های پیشگیری از سرقت متناسب با محیط و موقعیت و ویژگی های آن در دستور کار قرار گیرد و در صورت وقوع سرقت، راه های جلوگیری از تکرار آن آسیب شناسی و حسب مورد است. ، ممکن است به مراجع ذیصلاح اصلاحات لازم را اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید