تتلو از صحرا قریشی طلاق گرفت!


به گزارش سلام نو، تتلو با انتشار مطلبی جنجالی از جدایی سحر قریشی خبر داد و گفت که دوباره مجرد است!

چند ماهی است که سحر قریشی خبر ازدواجش با امیر مقسودلو را تایید کرده است. رابطه این دو سلبریتی که در حال حاضر در ترکیه زندگی می کنند، پیامدهای زیادی به همراه داشت. سحر کوریشی به خواسته های تاتو احترام می گذارد و همه چیز از حجاب تا مدل های خالکوبی بدنش به سبک و علاقه آقای خواننده انجام می شود. حال امیرحسین مقصودلو ماجرای عجیبی را منتشر کرده و نوشته است:

من نمی فهمم این زنا چگونه است!! واقعا مشکل دارن!! من واقعا این وضعیت را دوست دارم! حالا خودم را آزاد اعلام می کنم!

تتلو در ادامه مدعی شد که سحر کوریشی معتاد است و نوشت: خانم کوریشی معتاد است، در واقع یک روز نمی تواند مواد مصرف کند، تبدیل به یک چیز دیگر می شود!! من بهش معتاد شدم! از خانواده اش می خواهیم که بیانش را بپذیرند!

امیرحسین مقسودلو (تتلو) با انتشار متنی در یوتیوب خود خواستار جدایی از صحرا قریشی شد.

تتلو مدعی شد که سحر قریشی معتاد بوده و نمی تواند شرایط بازیگر سابق سینمای ایران را تحمل کند.

تتلو سحر قریشی را در مورد مصرف کوکائین، روابط و بسیاری از مشکلات شخصی دیگر افشا کرد.

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو در پایان از صحرا قریشی به خاطر اشتباهاتش عذرخواهی کرد و از این خواننده معروف عذرخواهی کرد.

تتلو، جدایی صحرا قریشی و تاتلو

تتلو از صحرا قریشی طلاق گرفت

دعوای عجیب و باورنکردنی سحر قریشی و امیر تتلو

اولین دعوای امیر تتلو و سحر قریشی به دلیل ارتباط لفظی این بازیگر زن با کارگردانان مرد بود و این بازیگر با انتشار استوری در اینستاگرامش از تتلو عذرخواهی کرد.

سحر کوریشی در گفتگو با کارگردانان مرد بین او و تتلو اختلاف ایجاد کرد و در این بین آقای خندواند اعلام کرد که حالا که حاج خانم سحر پاسخگوی مدیران است، با هواداران هم صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  کانادا اقامت ویژه ای را برای ایرانیان تمدید کرد | یک سال دیگر اقامت ویژه کانادا تمدید شد

این اتفاقات باعث شد سحر کوریشی با انتشار متنی در اینستاگرام خود از امیر تتلو عذرخواهی کند.

سحر قریشی

این حرکت سحر قریشی بسیار عجیب است و نشان می دهد که شخصیت او کاملا تغییر کرده و عشق او به آقای خواننده تا حدودی واقعی است.

سحر کوریشی چندی پیش تسلیم خواسته های تاتلو شد و از حجاب تا مدل های خالکوبی بدنش همه چیز به سبک و علاقه این خواننده انجام شد.

نمایی عاشقانه تتلو از سحر کوریشی

تتلو عکس دو نفره در کنار سحر قریشی را در اینستاگرام منتشر کرد. تتلو (امیرحسین مقصودلو) با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: امشب وقت تتومون دادیم حاج خانم.

سحر کوریشی و تتلو

سخنان عجیب سحر قریشی بعد از عروسی!

سحر قریشی پس از ازدواج با تتلو با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: «تصمیم ما این است که یکی شویم تا زوج خود را نشان دهیم.

عکس عروسی تتلو و صحرا قریشی

عکس عروسی تتلو و صحرا قریشی

تتلو (امیرحسین مقصودلو) با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: این عکسی که می بینید عروسی، عروسی، تخت و تخت است و همه به سمت من پرت کردند. همه ما زندگی مشترک را انتخاب کردیم!!

عکس روز قبل هم خواستگاری بود و درسته که زن و شوهر ما مستحق شهرت و بزرگی بیشتر بودند ولی به نظرم خیلی چیزا یاد میگیرن نباید منتظر جشن و پول و ازدواج و فلانی بمونن همدیگر!!!!

ریزش اضافی چیزی جز نشان دادن و بزرگ کردن زخم جونا برای ازدواج نبود!! شاعر می گوید: از اوج نگاهت فقط پرواز و پرواز و پرواز، محضر و انگشتری لازم نیست، خوب، اما تو مگس گیر هستی، تو همنشینی، تو هم رازی.

بیشتر بخوانید  بازخرید معکوس ۶۵ هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی

عکس عروسی تتلو و صحرا قریشی

عکس های عاشقانه سحر کوریشی و تاتلو لو رفت!

عکس های عاشقانه سحر کوریشی و تاتلو لو رفت!

چند ماهی است که سحر قریشی خبر ازدواجش با امیر مقسودلو را تایید کرده است. تتلو با انتشار عکس زیر نوشت: نوک زبانم را با سیگار سوختم.

عکس های عاشقانه سحر قریشی با تتلو لو رفت!

عکس های عاشقانه سحر قریشی با تتلو لو رفت!

بیوگرافی صحرا قریشی

سحر قریشی متولد ۶ آذر ۱۳۶۶ در تهران است. کوریشی بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

بازیگران بازیگران

سحر کوریشی چگونه به شهرت رسید؟

قریشی بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لژ و لژ به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد. او با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر کوریشی چند بار ازدواج کرد؟

سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران آکاوان زکریا ازدواج کرد. این دو اکنون از هم جدا شده اند. به تازگی شایعه ای مبنی بر ازدواج سحر قریشی با امید علومی یکی از خوانندگان جوان ایرانی منتشر شده است. سحر کوریشی به عنوان مهمان برنامه دید در شب درباره رابطه خود با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ادامه دهم. ما با هم هستیم.

سحر قریشی

دلیل طلاق سحر کوریشی از همسر اولش/ دیگر از همسر بازیگرم راضی نیستم

مهران اخوان ذاکری متولد مرداد 1362 است که قبل از طلاق در مصاحبه ای گفته بود ازدواج بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان فردی که او را به سینما معرفی کردید پشیمان نخواهید شد. بعد؟ او گفت: نه، وقتی خیلی تلاش کردم بدون یک دقیقه بازیگری و موفق شدم، متاسفم که از هیچ چیز پشیمان نیستم.

سحر کوریشی و همسر اولش

سحر کوریشی و همسر اولش

اما پس از مدتی از سخنان خود عقب نشینی کرد و در مصاحبه ای گفت: همیشه از من به خوبی یاد می کند و در چندین مصاحبه در مجلات مختلف گفته است: «اگر همسرم بخواهد یا اجازه ندهد، بازی نمی کنم و خواهم کرد. تا زندگی شخصی‌ام به بازیگری ادامه می‌دهم.» به درد نمی‌خورد، همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است.

بیشتر بخوانید  شکایت از کیفیت اینترنت، در صدر پیامک‌های ارسالی برای وزیر ارتباطات

اما الان با بازیگری همسرم موافق نیستم. بعد از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که او را به شهرت رساند، رفتارش تغییر کرد و حالا شش ماه است که از او خبری ندارم!

من هم به دادگاه حمایت خانواده رفتم و از او شکایت کردم، اما چون او را تشویق کردم و اجازه کار دادم، درخواست من مبنی بر ممنوعیت کار همسرم رد شد. اما از نظر اعتقادی و قلبی دیگر از بازیگری همسرم راضی نیستم.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

17 آبان 96 طارمی متن عاشقانه ای منتشر کرد. همبازی او حسین ماهینی زیر نظر طارمی به لهجه بوشیری نوشته است: «ما 30 ساقدوش را دوست داریم، این جمله شروع یک جنجال بزرگتر بود.

واکنش سحر کوریشی به ازدواجش با مهدی طارمی

دقایقی پس از این توییت، خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد.

واکنش مهدی طارمی به ازدواجش با سحر قریشی

حواشی آنقدر زیاد شد که مهدی طارمی در نهایت مجبور شد به رابطه اش با سحر قریشی واکنش نشان دهد و گفت: حدود 3 سال پیش برای مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد تمام شد. ارتباط دیگری نداشتیم.

مهدی طارمی در خصوص عکس های منتشر شده خود گفت: متأسفانه وقتی این عکس ها بیرون آمد، کار فلان شخص بود وگرنه نمی شد عکس ها را به همین شکل منتشر کرد.

اما از آن به بعد مخالفتی ندارم و الان هم از پست ها و مطالبی که ذکر می شود عصبانی نیستم چون آب از سرم گذشت!

سحر قریشی در کنار مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید