سورپرایز جدید برای بازنشستگان وام جدید بازنشستگی چه زمانی پرداخت می شود؟



به گزارش سلام نو، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در دوره جدید اجرای این طرح مهلت ثبت نام حذف شده و متقاضیان (بازنشستگان یا فرزندان) مردادماه ساعت 14.00 سال ها می توانم از ابتدای خرداد ماه بدون محدودیت درخواست آنلاین خود را در درگاه خدمات الکترونیک صندوق در سایت sabasrm.ir ثبت کنم.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات همپاد برای پایان نامه های دیپلم و کارشناسی ارشد این موضوع به 4 میلیون تومان و برای پایان نامه دکتری نیز به 6 میلیون تومان افزایش یافته است. کارمزد این تسهیلات 4 درصد و اقساط آن 36 ماهه می باشد.

مرتضایی فرد گفت: در این دوره ضمن اینکه امکان ثبت نام برای مستمری بگیرانی که دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری هستند فراهم شده است، همچنین این امکان وجود دارد که در صورت بازنشستگی و فرزندش و دانشجویان و داوطلبان این موسسات، هر کدام به صورت جداگانه ثبت نام کنند. .ردن.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز گفت: مستمری بگیرانی که فرزندان بیشتری از دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری دارند نیز می توانند به صورت جداگانه اقدام کنند و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی همچنین یادآور شد: البته فرزندی که پدر و مادر هر دو بازنشسته باشند فقط می توانند از خدمت عمومی اقدام کنند.

مرتضایی فرد تاکید کرد: متقاضیان در نظر داشته باشند که تنها پایان نامه های مورد تایید گروه دانشگاه محل تحصیل متقاضی که مرحله تایید پروپوزال یا پایان نامه را گذرانده باشند پذیرفته و بررسی می شوند.

وی همچنین بیان کرد: در سایت ثبت نام از طریق اینترنت، متقاضی باید فرمی برای مراجعه به دانشگاه دریافت کند که به صورت «پیوست شماره 1» موجود است و پس از تکمیل و ثبت نام در دبیرخانه دانشگاه با مهر و مهر و امضای واحد آموزشی مطالعه کنید، عکس او را در سایت آپلود کنید.

بیشتر بخوانید  گریه های دیوانه وار مرد ایتالیایی: از خودگذشتگی ورزشکار قطری مرد پا شکسته را به رویایش رساند

لازم به ذکر است در پایان هر ماه بر اساس میزان وام اعطایی بانک عامل و پس از بررسی و احراز مدارک ارسالی، معافیت «واجدین شرایط» به حساب حقوقی مستمری بگیران واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید