دریافت نشان ملی ستاره ارتباطی مدیر ارشد توسط مدیرعامل سیمیدکو



به گزارش شمانیوز ، همزمان با فرا رسیدن 27 اردیبهشت و گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، عصر سه شنبه بیست و هفتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی و احترام به روابط عمومی برتر سازمان ها و نهادها برگزار شد. برگزار شد. اردیبهشت در مرکز همایش های صدا و سیما.

سیمیدکو

در این دوره از جشنواره روابط عمومی، تندیس ویژه ستاره ارتباطات مدیر ارشد به مهندس محمد مدنی فر، مدیرعامل سیمیدکو به دلیل شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی، نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه متعالی به مردم اهدا شد. روابط، رسانه ها و افکار عمومی او ارائه کرد.

لوح ویژه و تندیس ستاره ارتباطات مدیر ارشد کشوری به نمایندگی از مهندس مدنی فر مدیرعامل سیمیدکو به سید حبیب نوری رئیس روابط عمومی شرکت اهدا شد.

ستاره ارتباطی مدیر ارشد خطاب به مدیرعامل سیمیدکو می نویسد:

شکی نیست که نهضت تکاملی و تعالی روابط عمومی موظف به حمایت و نگرش حمایتی افرادی است که با حمایت خود سهمی شایسته در درخشش روابط عمومی کشور و حرکت رو به رشد آن داشته باشند.

با توجه به اینکه از نظر هیئت داوران و با در نظر گرفتن نقاد، شخصیت ارتباطی، منش، تعامل و روحیه مصمم در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه متعالی به روابط عمومی، رسانه ها و افکار عمومی همواره بدیهی و تأثیرگذار هستند. و کارآمد بود و از طرفی روابط عمومی تحت امر جناب عالی همواره از حمایت های فکری و عملی جناب عالی بهره مند بوده و در مسیر پیشرفت بوده است. و شخصیت های ارتباطی استثنایی به آن مدیر ارشد با تحصیلات عالی اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید  یک میلیارد حیات دریایی به دلیل گرمای شدید هوا در آمریکای شمالی

روابط عمومی سیمیدکو

دیدگاهتان را بنویسید