انتشار فیلم های جنجالی در فضای مجازی; تعویض بسته بندی جوجه های قدیمی!



به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین؛ به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن بسته ای از مرغ در یکی از کشتارگاه ها باز شده و با تاریخ جدید دوباره راهی بازار شده است. او مدعی است که این روزها با وفور مرغ و ریزش بازار مواجه هستیم و برای افزایش ماندگاری مرغ از سرکه استفاده می شود.

مدیر عامل دامپزشکی کرمانشاه گفت: مردم به شایعات عرضه گوشت مرغ در گذشته توجه نکنند.

حسین هجدری، مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این خصوص توضیح داد: این فیلم مربوط به استان کرمانشاه نیست.

وی ادامه داد: در استان با نظارت همکاران و بازرسان در قالب اکیپ های مشترک در سطح مراکز خرید، کشتارگاه، یخچال و پیش سردکن، فرآورده گوشت مرغ از لحظه خروج از کشتارگاه تا سه تا چهار درجه در مرغداری ذبح مهلت دارد و اگر مرغ خارج از این زمان عرضه شود، مطمئناً بازرسان آن را تحویل گرفته و با دستور قاضی معدوم می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در تشریح روند نظارت دامپزشکی گفت: حیوان قبل از ورود به چرخه کشتار به دلیل سلامت بالینی مورد تایید دامپزشک مستقر در کشتارگاه قرار می گیرد و سپس زیر نظر کشیش ذبح می شود. در کشتارگاه.” “

وی افزود: دامپزشک پس از کشتار بر خط کشتار نظارت می کند و قطعا تمامی دام ها و طیورهایی که انطباق بهداشتی و شرایط بهداشتی آنها تایید نشده است از چرخه کشتار خارج می شوند و در نهایت فرآورده گوشت قرمز از کشتارگاه خارج می شود. افراد در شرایط پیش از سرما قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید  برف و کولاک شدید در انتظار این استان ها | هشدار جدی صادر شد

حیدری یادآور شد: کشتاری که امروز انجام می شود از فردا وارد چرخه مصرف و مراکز عرضه می شود چرا که در دمای صفر تا چهار درجه به صورت 24 ساعته در یخچال خواهد بود و 99 درصد بیماری هایی که می توانند در لاشه قبل از سرما ناپدید می شود.”

وی ادامه داد: گوشت قرمز خارج شده در کشتارگاه در دمای صفر تا چهار درجه چهار روز ماندگاری دارد و گوشت مرغ خارج شده 72 ساعت پس از خروج از کشتارگاه قابل استفاده است.

هجدری در پایان از اهالی استان خواست به شایعات خرید گوشت مرغ در گذشته توجه نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید