شبکه اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور دستگیر شد / جزئیات



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی یکی از بزرگ ترین قاچاقچیان مواد مخدر کشور و شبکه اصلی حمل و نقل تریاک در شرق، شمال و شرق کشور را دستگیر کرد. استان های شمال شرق زاهدان دستگیر شد.

سردار احمد طاهری در تشریح این عملیات چهارشنبه شب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود برای ساعاتی از ورود یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به زاهدان مطلع و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ در سال های اخیر با افراد شرور و مسلح در قالب یک کاروان از طریق مناطق صعب العبور دشت سمسور و کویر لوت، محموله های بزرگ مواد مخدر را به استان های خراسان جنوبی، سمنان و شمال کشور قاچاق و قاچاق می کند. ” کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: باندهای سرکرده این قاچاقچی چندین درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شرق و جنوب شرق کشور داشتند که به کشف چندین تن مواد مخدر منجر شد.

وی بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچی حرفه ای انسان ادامه داشت تا اینکه صبح امروز تیم های عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر پلیس آگاهی سیستان و بلوچست موفق به ردیابی یک قاچاقچی 40 ساله در یکی از . بخشداری زاهدان پس از تلاش شبانه روزی اطلاعاتی را تحت نظر گرفته و در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان آفت منازل سوزی در اولویت کار پلیس استان است و ماموران انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از تلاش دریغ نمی کنند. “

بیشتر بخوانید  توصیه مهم به مسافران شمال؛ این جاده را برای برگشت انتخاب نکنید -

دیدگاهتان را بنویسید