نحوه تمیز کردن و رنگ آمیزی نرده های استیل راه پله


سازه های فولادی مانند سایر سازه های فولادی به مرور زمان شروع به تیره شدن و کدر شدن می کنند و یا اثر لکه های آب به خود می گیرند و درخشندگی و درخشندگی روزهای اول خود را از دست می دهند. همه ما از این رفتار اتصالات فولادی رنج می بریم. در این مقاله تشویق شوید تا تکنیک‌های حل مسئله مخفی را فاش کنید.

روش های رفع کدورت و سیاهی نرده های فولادی

از لاک های طبیعی استفاده کنید

به جای لاک های قوی از پاک کننده های طبیعی استفاده کنید. پاک کننده های قوی باعث ایجاد لکه های سیاه یا زرد روی فولاد می شوند. بهترین وسیله برای پولیش لوله های فولادی، نرده های فولادی، سپر فولادی و سایر محصولات فولادی جوش شیرین و سرکه سفید است. برای این کار کافی است کمی سرکه سفید روی دستگاه اسپری کنید و با دستمال آن را پاک کنید. اسید موجود در سرکه به تمیز کردن ظروف فولادی کمک می کند. سپس برای براق شدن آن، کمی روغن از هر نوعی که باشد روی پارچه نرمی ریخته و روی سطح مورد نظر بمالید.


تمیز کردن نرده پله استیل

از لاک ناخن استفاده کنید

از پولیش های نرم برای تمیز کردن نرده های فولادی یا هر لوازم جانبی فولادی استفاده کنید. استفاده از نوار چسب و ابزار تمیز کننده خشن می تواند باعث ایجاد خراش و لکه در سطح نرده فولادی شود. با این کار می توانید دستگاه استیل خود را شبیه روز اول کنید.

لکه های سرسخت و سخت را پاک کنید

بهترین راه برای تمیز کردن این لکه ها این است که ابتدا محل لک شده را با یک تفنگ اسپری مرطوب کنید. سپس روی لکه را با مخلوطی از جوش شیرین و نمک بپوشانید. بعد از 15 دقیقه محل مورد نظر را بشویید. در صورت لزوم این کار را چندین بار انجام دهید. اما مطمئن باشید این لکه ها پاک خواهند شد.

بیشتر بخوانید  10 نکته که برای آسیب ندیدن در خانه تکانی باید بدانید.

لکه را با آرد پاک کنید

آرد سفید به عنوان یک لایه بردار قوی عمل می کند. برای این کار سینک ظرفشویی یا دستگاه استیل شما باید خشک باشد. تاکید میکنم حتما خشک باشه. وقتی از خشک شدن آن مطمئن شدید روی دستگاه کمی آرد بریزید و روی آن را بپوشانید. بعد از نیم ساعت آرد را از محل مورد نظر جمع کرده و دستگاه را بشویید.


دیدگاهتان را بنویسید