امین ابراهیمی به عضویت هیات مدیره انجمن فولاد انتخاب شد



به گزارش شمانیوز، در 27 اردیبهشت 1401 در مجمع عمومی انجمن فولاد ایران، امینه ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پس از یک دهه تعطیلی رقابت با صنعت فولاد به عضویت هیئت مدیره انجمن فولاد درآمد. غول ها مشارکت در تصمیم گیری و تعیین استراتژی صنعت فولاد از مهمترین مزیت های عضویت در انجمن است.

بهرام سبحانی، کسری غفوری، محمد کشانی، اسدالله فرشاد، بهادر احرامیان و جهاندار شکری دیگر اعضای انجمن هستند.

گفتنی است انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در شهریور ماه 1359 با حضور بیست نفر از فولادسازان و بر اساس ماده 131 انجمن صنفی کارفرمایی و کارگری و فراخوان انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، به منظور ساماندهی فرآیند تولید فولاد در کشور. و حفظ تعادل، نظم، فراهم کردن فرصت بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری، تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی ذینفعان زمانی ثبت می شود که برای دستیابی به اهداف توسعه مشروع در چنین مواردی و حفظ منافع مشروع اعضا انجام شود.

تلاش برای ساماندهی تولید و ارتقای کیفیت خدمات به اعضا، بازاریابی مستمر با اطلاعات عرضه و تقاضا، قیمت، بازار مصرف و تولید برای تامین اعضا با استفاده از آخرین رویکردهای جهانی برای دستیابی به اهداف توسعه صنعتی مشروع، ارتباط با بانک های کشور. و موسسات اعتباری و همچنین سازمان های مالی و پولی بین المللی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و ارائه مشوق های مالی برای توسعه فعالیت های اعضا، تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در آن بخش از تولید که موجب افزایش تولید و صادرات می شود.

بیشتر بخوانید  عزاداری سیدالشهدا مصداق بارز ترویج معروف است/ در عزاداری‌ها بهانه ای دست معاندان داده نشود

روابط عمومی فولاد خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید