ورود زنان با آرایش و لاک به اتاق عمل ممنوع!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، کم نیستند مادرانی که قبل از ورود به اتاق عمل و زایمان به آرایشگاه مراجعه می کنند، موهای خود را شانه می زنند، لاک می زنند یا ناخن های خود را کوتاه می کنند؛ به همین دلیل، مادرانی که به دنبال زایمان طبیعی هستند، به آرایشگاه مراجعه می کنند. زیباسازی هایی که صدای ماماها و متخصصان زنان و زایمان و مخالفت آنها را بلند کرد دلایل پزشکی دارد.

استفاده از لاک های تیره مخصوصاً قرمز، آبی، مشکی و کاشت ناخن یا لاک های ژل، کار را برای پزشکان در اتاق عمل سخت می کند. قبل از رایج شدن کاشت ناخن، مشکل با استون و تمیز کردن لاک انگشت اشاره حل می شد، اما برداشتن ناخن کاشته شده در اتاق عمل کار آسانی نیست. یادآوری بیش از حد این مشکل توسط عوامل اتاق عمل به بیماران گاهی منجر به برخورد ناخوشایند آنها می شود و در خاطره بد بیمار باقی می ماند.

به گفته متخصص زنان، دستگاه تشخیص اشباع اکسیژن خون یا پالس اکسیمتر روی ناخن قرار می گیرد و میزان هموگلوبین متصل به اکسیژن بر اساس طول موج تشخیص داده می شود و پزشک نمی تواند مداخله کند و بیمار را تحت نظر داشته باشد. ، بنابراین می تواند جان مادر و نوزاد را به خطر بیندازد.

همچنین آرایش، استفاده از دئودورانت ها و رژ لب های تیره به پزشک اجازه نمی دهد در هنگام خونریزی متوجه تغییر وضعیت و رنگ یا به اصطلاح رنگ پریدگی بیمار شود زیرا رنگ صورت بیمار نشان دهنده وضعیت وی است. امروزه مادران را برای سزارین بیهوش نمی کنند و زنان باردار بیشتر از ناحیه کمر برای زایمان بیهوش می شوند. یک عارضه در این ناحیه افت فشار خون است که با افزایش ضربان قلب همراه است. معمولاً می توان وضعیت بیمار را از طریق حالات چهره تشخیص داد، اما زمانی که فرد آرایش می کند، تشخیص آن دشوار می شود.

منصوره زندی – ماما – با اشاره به اینکه تعداد مادرانی که قبل از ورود به اتاق عمل به آرایشگاه مراجعه می کنند کم نیست، می گوید: کبودی روی ناخن ها نشان دهنده پایین آمدن سطح اکسیژن خون است. تشخیص این موضوع زمانی که مادران کاشت ناخن انجام می دهند دشوار است، بنابراین توصیه می شود که مادران قبل از ورود به اتاق عمل ناخن های خود را درآورند و در صورت داشتن لاک ناخن ها را تمیز کنند. وی ادامه داد: به مادران توصیه می کنیم قبل از زایمان چشم های خود را آرایش و آرایش نکنند اما رنگ مو در اواخر بارداری مشکلی ندارد و بزرگترین مشکل ما ناخن های زنان باردار است.

بیشتر بخوانید  عامل 40 فقره سرقت ادوات کامیون دستگیر شد

اما آرزوی مادران برای آرایش یا مراجعه به آرایشگاه قبل از ورود به اتاق عمل و زایمان چیست؟ یکی دیگر از مواردی که این روزها به اقدامات قبل از زایمان اضافه می شود، عکاسی و ثبت لحظه ورود مادر به اتاق عمل، مصاحبه با او و ثبت لحظه تولد نوزاد است. فیلمی که معمولاً 10 تا 15 دقیقه بیشتر نیست و فیلمبرداری این مدت کوتاه می تواند چندین میلیون تن هزینه داشته باشد.

فیلمبرداری لحظات تولد نوزاد و ورود فیلمبردار به اتاق عمل باعث شد تا مادران برای این لحظه تاریخی از زندگی خود به آرایشگاه بروند و برای داشتن چهره ای خوب در فیلم و عکس، گریم و شانه کنند. ; به همین دلیل تقریباً تمام اتاق‌های عمل بیمارستان‌های خصوصی بخشی به نام تصویربرداری راه‌اندازی کرده‌اند و با استودیو برای انجام این کار به توافق رسیده‌اند.

قیمت بسته بندی برای فیلمبرداری و عکاسی متفاوت است و برخی از این فیلم ها از خانه شروع می شوند. یک عکاس یا فیلمبردار به خانه متقاضی می رود و از مادر و پدر در حال صحبت با نوزاد در رحم عکس و فیلم می گیرد و اتاق نوزاد و لحظه رفتن به بیمارستان را نشان می دهد و آن را به فیلم در هنگام زایمان اضافه می کند. اتاق

قیمت 6 عدد قاب عکس و چاپ یک میلیون و 200 هزار تومان. همچنین برای تهیه فیلم کوتاه قبل از ورود به بیمارستان باید یک میلیون تومان هزینه کرد. قیمت ضبط اتاق عمل نیز به ساعت کاری بستگی دارد. به عنوان مثال از ساعت 7 صبح تا 14 مبلغ 800 هزار تومان، از ساعت 14 تا 19 یک میلیون تومان و از ساعت 19 تا 7 صبح یک میلیون و 400 هزار تومان و هر فیلم 15 دقیقه دریافت می شود. و پس از ویرایش برای خانواده ارسال شد. قیمت عکاسی در ماه های مختلف تولد و بارداری نوزاد نیز متفاوت است و بستگی به نوع چاپ عکس و آلبوم دارد.

بیشتر بخوانید  کشف گنجی با ارزش از یک مقبره باستانی + تصاویر

البته عکاسی، فیلمبرداری و ثبت این لحظات به زیبایی بصری بستگی دارد، بنابراین مناسب است بسته خدماتی مانند ست لباس مادر و نوزاد، تزیین اتاق مادر و کودک در بیمارستان، جعبه های کادو را گسترش دهید. ، سفارش کیک. و کیک بچه، شکل دادن به دست.و قیچی نوزاد، مگنت، پایه گلدوزی نوزاد و سایر محصولات باید در کنار عکاسی و فیلمبرداری در نظر گرفته شود و البته هرکسی هزینه های خود را دارد.

کیک و شیرینی با توجه به جنسیت نوزاد طراحی می شود و کیک 8 کیلویی حدود 600 هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت کلوچه با توجه به تعداد آن محاسبه می شود و از 180 هزار تومان در نوسان است و به 280 هزار تومان می رسد.

بسته دوم مربوط به فرم دادن به دست و پای نوزاد و ساخت مجسمه از آن است که قیمت های متفاوتی نیز دارد و از 450 هزار تومان متغیر است و به دو میلیون تومان می رسد. معمولا نوزاد تازه متولد شده رد پا را روی کاغذ گذاشته و در کارت سلامت ثبت می کند و از آنجایی که خانواده ها دوست دارند این ردپا را داشته باشند راهکاری برای آن طراحی شده است با این تفاوت که به جای کاغذ از پایه گلدوزی شده استفاده می شود. کار می کنند و 200 هزار تومان پول می دهند.

در حالی که خرید این بسته ها برای برخی از خانواده ها مهم است تا چیزی به فرزندشان نگذارند، در عین حال برای دیگران یک تجمل و هزینه اضافی به نظر می رسد و برخی ممکن است همه این گزینه ها را با زمان خود مقایسه کنند. با یک لگن آب گرم و چند دستمال تمیز به این دنیا آورده شد. اما این اشیاء دلیلی برای خوشحالی بسیاری از نوزادان نیست و تجربیات گروه فیلمبرداری در ثبت اتفاقاتی که داشته اند شنیدنی و عجیب و البته در مواردی غم انگیز است.

بیشتر بخوانید  چرخش بیمه معلم، از رقابت در قیمت به خدمات پس از فروش

یکی از فیلمبرداران گفت: در یک اقدام، مادر به طرز عجیبی گریه کرد. او گفت: سه روز است که در خانه هستم، درد دارم و به دلیل کمردرد نمی‌توانستم بنشینم یا دراز بکشم، اما شوهرم به من گفت دو روز دیگر تحمل کنم تا بچه‌هایمان داخل شوند. موز!

معمولاً در ماه مارس و آخر سال زایشگاه های زیادی وجود دارد و به گفته یکی از این گروه های فیلمبرداری در یک بیمارستان خصوصی، دومین ماراتن زایمان از اول فروردین آغاز می شود و البته ساعات کاری آنها از شدت بیشتری برخوردار است. . بیش از همیشه؛ بنابراین روایت ها و داستان ها شنیدنی تر می شوند.

یکی از فیلمبرداران می گوید برخی از والدین رفتارهای عجیبی دارند! وقتی یکی از بچه ها به دنیا آمد، با دوربین به اتاق رفتم و دیدم که مامان و بابا قبل از به دنیا آمدن بچه هایشان با هم دعوا می کنند و اصلاً به من به عنوان یک خارجی احترام نمی گذارند. یک فحشای بد دیگر در حدی که تعجب کردم چرا بچه دار شدی وقتی همدیگر را تحمل نکردی؟ گاهی فضای برخی اتاق ها آنقدر مسموم است که می خواهیم کار را زودتر تمام کنیم و از آن فضا خارج شویم. مثلاً در پاسخ به گریه های فرزندانشان می گویند بابا چه قدر عرق می کنی؟ برخی از والدین آنقدر ضعیف هستند که وقتی نمی توانند گریه فرزندشان را کنترل کنند، ناراحت می شوند و اصلاً مسئولیت کار و فرزندشان را بر عهده نمی گیرند. گاهی پدر تاجر بود و سر کار سر مادر و بچه تلفنی دعوا می کرد و فحش می داد و برایش مهم نبود که بچه به حرف او گوش می داد. بعد همان شخص آمد و گفت چرا صدا را از فیلم حذف کردی!

برخی از مشکلات، مانند زمانی که مادر برای اولین بار نوزاد خود را می بیند و زمانی که اشک می ریزد، برای عوامل فیلمبرداری بیمارستان عادی شده است و گاهی اوقات با دیدن چیزی شبیه به گفته های خود، آنها را به فکر فرو می برد. نسل بعدی.

دیدگاهتان را بنویسید