جسد و پاهای زن ناشناس در کیف پیدا شد!



کشف جسد و پاهای زن ناشناس در کنار سطل زباله در دو محله تهران، پلیس را با معمای جنایی جدیدی مواجه کرده است.

ساعت 2 بامداد روز 7 می، یکی از کارگران شهرداری که مشغول جمع آوری زباله بود، گونی بزرگی را در کنار سطل زباله مشاهده کرد. مرد جوان به سمت کیف رفت و با نزدیک شدن به آن متوجه آثار خونی شد. وقتی کیف را باز کرد ناگهان با زن داخل کیف روبرو شد که بلافاصله ماجرای وحشت را به پلیس گزارش داد. لحظاتی پس از کشف جسد، ماموران کلانتری از خزانه 160 طبقه در محل حاضر شدند.

پس از گزارش این حادثه به بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی در محل حاضر شدند. پزشکی قانونی حدود 24 ساعت پیش زمان مرگ را اعلام کردند و در تحقیقات مشخص شد جسد متعلق به خانمی 35 ساله است.

با دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای کشف جنایت آغاز شد. در حالی که تحقیقات در حال انجام بود، ساعت 5 بامداد، تنها سه ساعت پس از کشف جسد نیمه تمام، گزارشی مبنی بر کشف یک کیف دیگر حاوی سایر اجزای بدن زن جوان منتشر شد.

این بار یک کیسه خون آلود توسط رهگذران در بزرگراه محلات پیدا شد. همانطور که گفته می شود اعضای تیم جنایی در محل حاضر شده و دو گونی را باز کرده و در داخل آن پاهایی پیدا کردند که نشان می داد متعلق به یک زن است.

تطبیق اولیه پاها و نیم تنه نشان داد که پاها و نیم تنه متعلق به یک فرد هستند. با پیدا شدن پاهای زن ناشناس، تحقیقات برای کشف دست و سر وی ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور دوربین های مدار بسته در محل کشف قطعات و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

بیشتر بخوانید  تعداد کشته شدگان ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال در عراق – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید