خبر مهم آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تمامی سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی در نهمین دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت چهار گزینه ای با ضریب 1 می باشد که به ازای هر پاسخ اشتباه یک سوم می باشد. نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

درخواست شرکت در نهمین آزمون ورودی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه 26 بهمن ماه سال گذشته از طریق درگاه اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org آغاز شد و حدودا 93000 نفر شرکت کردند. در کنکور نهم عوامل اجرایی داوطلب شدند.

امتحانات کار در وزارت آموزش و پرورش دیروز جمعه 15 اردیبهشت 1401 توسط 500000 داوطلب شرکت کننده در آزمون ورودی مشاغل فرهنگیان و همچنین امتحانات سایر موسسات برگزار شد. 21، 1401.

تمامی سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی چهار گزینه ای با ضریب یک می باشد. برای هر پاسخ نادرست به سوالات یک سوم نتیجه منفی در نظر گرفته می شود.

دستگاه های اجرایی می توانند با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از مشاغلی که داوطلب یا پذیرفته شده نداشته باشند کمتر از 6 ماه از انتشار نتایج امتحانات نهایی قبل از برگزاری آزمون بعدی فاصله داشته باشند. . نیاز به دستگاه دارد.

در بین داوطلبان آزمون با توجه به اولویت دوم داوطلب و رعایت شرایط درج شده در مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشترک فراگیر دستگاه مورد نظر (شامل حد نصاب، سهمیه، جنسیت) به ترتیب نمرات در آزمون کتبی، آنها را برای انجام سایر مراحل استخدامی دعوت کنید.

بیشتر بخوانید  ویدیو خنده دار از دوستی جالب حیوانات و اردک‌سواری سگ

مبنای انتشار نتایج آزمون مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلب بوده و اولویت دوم صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت وجود) لحاظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید