وزش باد شدید و گرد و خاک در مسیر تهران



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بر اساس داده ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران متغیر ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی وزش باد شدید و رگبار گرد و خاک پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی و نقشه های هواشناسی، شرایط جوی استان تهران امروز (15 اردیبهشت)، آسمانی متغیر ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید به ویژه در بعد از ظهر و شب و در مناطق مستعد بارش باران و رعد و برق.

شدت بارش در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود همچنین وزش باد بسیار شدید و طوفان شن به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود و انتقال گرد و غبار از غرب کشور نیز پیش بینی شده است.

در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه (28 تا 21 اردیبهشت) آسمان کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در این مدت به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان دور از انتظار نبود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 34 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (18 اردیبهشت) نیمه ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با کمینه دمای 18 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (19 اردیبهشت) کمی ابری و گاهی وزش باد و گاهی وزش باد خواهد بود. باد شدید با حداقل دمای 18 درجه. و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  تولد نوزاد افغان در هواپیمای ارتش آمریکا / عکس -

دیدگاهتان را بنویسید