جزئیات توزیع “1,436,000 بسته زندگی”



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون بنیاد مستضعفان جزئیاتی از توزیع «یک میلیون و 436 هزار بسته مادام العمر» در آخرین ماه سال و ماه مبارک رمضان را منتشر کرد.

وحید خاویی با اعلام پایان توزیع بیش از «یک میلیون و 436 هزار بسته معیشتی» بین خانواده های آسیب پذیر کشور و مناطق مرزی، در تشریح گزارش توزیع این اقلام گفت: در مجموع «یک میلیون و 436 هزار» بسته های زندگی» در مناطق محروم و هدف بنیاد مناطق در معرض خطر و مرزی توزیع شد.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان ادامه داد: این بسته های زندگی که به دو صورت کارت خرید 500 هزار تومانی و سبد خرید تنظیم شده است، شامل کیسه برنج 10 کیلوگرمی، مرغ 3 کیلوگرمی، 2 عدد است. روغن مایع و ماکارونی 4 بسته به ارزش بیش از 500000 تومان.

وی گفت: این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های مردمی و جهادی، خیرین، کمیسیون‌های محلی و نهادهای ذیربط در نقاط مختلف کشور تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، سیستان و بلوچستان و خوزستان توزیع شد.

به گفته خاوی، بنیاد مستضعفان بیش از 550 میلیارد تومان برای تهیه و توزیع این بسته های زندگی در نظر گرفته است که برای خرید 10000 تن برنج، 3000 تن مرغ منجمد، 1600 کارت نقدی هزینه شده است. تن نفت و 1700 تن. از ماکارونی

بر اساس بیانیه بنیاد مستضعفان، وی جزایر محروم جنوبی کشور، مناطق مرزی و دورافتاده، حاشیه کلان شهرها و همچنین مناطق محروم در 31 استان کشور را مهمترین نقطه توزیع این محصول اعلام کرد. این بسته های زندگی

بیشتر بخوانید  خارج کردن توده مو از معده یک دختر ۱۲ ساله در کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید