محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر 1401 / جاده چالوس یک طرفه می شود



سید تیمور حسینی در خصوص تعطیلات و سفرهای پیش رو تعدادی از شهروندان گفت: از بعدازظهر امروز پلیس به صورت مستمر در جاده ها حضور دارد و در برخی مسیرها از جمله چالوس و هراز محدودیت ایجاد می کند.

یک مقام انتظامی گفت: البته محدودیت ها بر اساس شرایط ترافیکی و بار خواهد بود. اگر گره ترافیکی نداشته باشیم، محدودیت ها در محورهای مواصلاتی شمال اعمال نمی شود. زیرا اعمال برخی از این محدودیت ها برای ساکنین مشکل ایجاد می کند.

البته مصطفی فاطمی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات مسافری گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در استان های گیلان و مازندران، ترافیک سنگین و محدودیت های ترافیکی پیش بینی می شود. پیشنهاد می شود مسافران استان های جایگزین را انتخاب کنند. برای سفر.”

سردار حسینی افزود: همچنین دو روز عید سعید فطر از ساعت 11 صبح برای ایجاد محدودیت در تردد در محور هراز و چالوس اجرا می شود که موجب آزادسازی مسافران از کرج به سمت شمال می شود و محدودیت تردد نیز انجام می شود. از مرزن آباد تا کرج.”

محدودیت در مسیر برگشت مسافران

جانشین پلیس راهور ناجا بیان کرد: برای بازگشت مسافران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در مسیر مقابل در هراز و چالوس محدودیت خواهیم داشت.

یک مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت به هر نحو در محورهای شمالی، بزرگراه ها و بزرگراه های شهرهای زیارتی ممنوع است و در صورت تردد، پلیس با اقدامات قانونی برخورد خواهد کرد.

سردار حسینی گفت: همچنین در چند روز آینده محدودیت و ممنوعیت تردد کامیون ها در محورهای چالوس و هراز خواهیم داشت و کامیون ها می توانند از فیروزکوه و محور قزوین – رشت برای رسیدن به مناطق شمالی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  پیرترین پاندای نر جهان درگذشت

یک مقام انتظامی گفت: تردد کامیون ها در جاده آستارا به اردبیل نیز ممنوع می شود.

استان های گلستان، اردبیل، البرز، خراسان شمالی و سمنان به عنوان استان های جایگزین شمال کشور اعلام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید