داستان معتادی که 4 زن بی گناه را در خواب کشت



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا; شهر باروق دولت آذربایجان غربی او در شوک و ناباوری است، وقتی خبر قتل چهار زن بیگناه در شهر پخش می شود، غوغایی در میان مردم به راه می افتد و همه می خواهند انگیزه این جنایت را بدانند.

سه زن از خانواده کهوه چیان کشته شدند. یک زن همسایه به نام مهناز ابراهیمی نیز کشته شد و پسرش نیز توسط قاتل مجروح شد. داغ فاجعه برای اهالی با مشخص شدن انگیزه قاتل تشدید می شود: «توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه».

قتل 4 زن در شهر بارو

پسر خانواده کاهوچیان در غم از دست دادن مادر، خواهر و خواهرزاده اش عزادار است و قربانی دیگر مهناز ابراهیمی همسایه آنهاست.

وی جزییات این حادثه را برای این خبرنگار تشریح کرد بیا دیگه «حوالی ساعت ۷ صبح بود که صدای بلندی در محله شنیدم و متوجه شلوغی خانه همسایه‌مان شدم. اهالی محل می گویند یکی از اقوامشان به خانه آنها رفته و مهناز و پسر نوجوانش را با چاقو مجروح کرده است.» من یک دقیقه آنجا بودم و سر کار رفتم.

اما پسر نمی دانست که در همان زمان جسد سه نفر از اعضای خانواده اش در خانه مادرش غرق خون شده است: «ساعتی بعد عروس خواهرم زنگ زد و گفت در خانه مادرم اتفاق بدی افتاده است. با عجله به خانه رفتم و او را دیدم: مادرم خورشید ایمان زاده، خواهرم ملک تاج قهوه چیان و دختر 11 ساله خواهرم ستایش قهوه چیان با ضرب و شتم کشته شدند.

ساعتی بعد قاتل 40 ساله دستگیر شد.

بیشتر بخوانید  دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان در پاکستان

یکی از همسایه ها می گوید: قاتل معتاد به شیشه است. شنیدیم شب قبل از حادثه به همسرش حمله کرده و به همین دلیل همسر قاتل از ترس به خانه مهناز ابراهیمی رفته است. صبح روز بعد قاتل رفت. خانه بعد از همسرش مهناز رفت و او و پسرش را با شلاق زد. آورده شده. “

پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید