سخنان تکان دهنده پدر تهرانی که پسرش را کشت / در یک لحظه کنترلم را از دست دادم



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: مرد میانسالی که به دلیل مشاجره با پسر خردسالش او را کشته بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال ۱۳۷۷ با کشف جسد پسر جوانی در منطقه پردیس رودچن آغاز شد. سپس ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و بررسی های اولیه نشان داد مقتول از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. جسد مقتول به دستور قاضی وظیفه به پزشکی قانونی منتقل و ماموران برای شناسایی قاتل در دستور کار قرار گرفتند.

پلیس در اولین اقدام مقتول را محسن معرفی کرد و به سراغ خانواده وی در شرق تهران رفت اما گفت پسرشان چند روزی است که در سفر بوده و خبری از او ندارد. اما ماموران کلانتری که مشکوک به حرفه متناقض پدر خانواده بودند به تعقیب او پرداختند و در بازرسی از تلفن همراهش متوجه شدند که وی در همان محل پیدا شدن جسد در زمان قتل بوده است. ; در ادامه تحقیقات، آثار خون روی لباس یکی از پدران مقتول مشخص شد که کارآگاهان را به افشای راز جنایت نزدیک کرد.


به این ترتیب پدر مقتول دوباره تماس گرفت که در مواجهه با اسناد و مدارک در نهایت لب به دهان گشود و گفت: مدت زیادی است که با پسرم بر سر مسائل مختلف دعوا می کنم. کارهایی کرد که به آبروی خود و خانواده اش لطمه زد. روز حادثه برای صحبت و حل این اختلافات با پسرم سوار ماشین شدیم و به سمت رودخانه حرکت کردیم. یک ساعتی با او صحبت کردم اما او تسلیم نشد و حرف هایش را تکرار کرد تا اینکه از مسیر خارج شدیم و به رستوران رفتیم و با هم ناهار خوردیم.

بیشتر بخوانید  زمانی که خارجی ها در ایران «فیل پرنده» بودند! + عکس

وی افزود: بعد از آن دوباره سوار ماشین شدیم اما بحث ما دوباره شروع شد. هر چقدر سعی کردم او را متقاعد کنم که اشتباه کند و مسیر زندگی اش را تغییر دهد، توجهی نکرد تا اینکه محسن در محوطه دانشگاه شورش کرد و به نشانه اعتراض از ماشین پیاده شد و من با چاقو برای انضباط استفاده کردم و انتخاب کردم. او بلند شد و به سمتش رفت اما محسن به جای اینکه بترسد شروع به پرخاشگری کرد و من که عصبانی بودم در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که به گردنش خورد و پسرم روی زمین افتاد. .

متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت: از خواب بیدار شدم و محسن را دیدم که بر اثر خونریزی شدید در حال جان دادن است که از ترس بلافاصله سوار ماشین شدم و با پرتاب چاقو از پنجره در وسط راه فرار کردم. او به خانه بازگشت

وی پس از اعترافات پدر مقتول به همراه ماموران به محل جنایت رفت و صحنه بازسازی شد.

پس از اعترافات متهم، بازسازی صحنه و نظریه پزشکی قانونی و پایان تحقیقات، متهم با قتل عمد به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران اعزام شد و صبح دیروز در حضور قضات از خود دفاع کرد.

در ابتدای این جلسه مادر مقتول به عنوان قیم از مجازات شوهرش در امان ماند و گفت: از شوهرش شکایتی ندارم. متهم که با قرار وثیقه آزاد شده بود به پایگاه مراجعه کرد و گفت: هیچ پدری راضی به فوت پسرش نیست. من واقعاً آن روز قصد کشتن پسرم را نداشتم و فقط می خواستم او را تنبیه کنم. فکر می کردم محسن با دیدن چاقو و عصبانیت من کوتاه می آید و می ترسد اما وقتی به سمتش رفتم عصبانی تر شد و ضربه ای به صورتم زد و کاری کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم.

بیشتر بخوانید  تلفات سیل استهبان فارس افزایش یافت

وی افزود: اکنون پسرم را از دست داده ام و در مقابل همسرم شرمنده ام و به شدت پشیمانم. در این مدت سه بار خودکشی کردم اما زنده ماندم.

در پایان اظهارات متهم و وکیل وی، قضات برای صدور حکم عجله کردند.

دیدگاهتان را بنویسید