خبر فوق العاده برای خریداران خودرو



آنچه دیگران می خوانند:

ایران خودرو 6 محصول خود را پیش فروش کرد. محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شود و محصولات ایران خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه می شود.اما خرید اقساطی خودرو دقیقا چه مزیت هایی دارد و چرا چنین خریدی بهترین گزینه برای داشتن خودرو محسوب می شود؟بیایید در مورد ایران خودرو و سایپی جدید و زیبا یا تارا و شاهین به صورت اقساطی پس فراموش نکنید که قسمتی از این مقاله را بخوانید و تا انتها با دقت دنبال کنید.اولین مزیت خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می توانید خودروی بهتری برانید. با تعداد کمتر

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو به قید قرعه از فردا سه شنبه 5 اردیبهشت 1401 آغاز می شود.

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو به قید قرعه از فردا سه شنبه 5 اردیبهشت 1401 آغاز می شود.

مثلا تصور کنید شخصی می خواهد خودرویی بخرد که رقم آن برابر با صد میلیون تومان است. هیچ گزینه دیگری به جز پراید کارکرده و کارکرده برای مشتری محترم وجود نخواهد داشت. اما همین فرد اگر به نمایندگی های معتبر خودرو مثل فرنام خودرو مراجعه کند، می تواند با همین صد میلیون تومان خودروهای مختلفی مانند پژو 405 یا سمند از ایران خودرو یا تیبا و ساینا از سایپ بخرد و همان موقع تهیه کند.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

می توان گفت خرید نقدی مستعمل فقط یکبار برای همیشه هزینه دارد اما خرید اقساطی به پرداخت ماهیانه موکول می شود و اگر فردی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند باید به پرداخت هزینه ادامه دهد. بصورت اقساطی اما این درست نیست؛ به دلایلی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی کارکرده مستلزم تقبل هزینه تعمیر و تعویض قطعات مستعمل خودرو است. خرید ماشین دست دوم به معنای صرف هزینه برای تعویض تسمه تایم یا هزینه تعویض رادیاتور شکسته و سوراخ شده است. شاید اگر یکی همین هزینه ها را جمع کند و میانگینی از آن بگیرد، این میانگین از قیمت قسط اقساط خودرو بیشتر شود!

حرکت سریع پرستیژ قیمت خودرو

بازار خودرو ایران بازاری خاص و متفاوت با سایر نقاط جهان است که از آن زمان تاکنون این موضوع پنهان نمانده است. اجرا نشدن طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط نمایندگان کارخانه و افزایش قیمت خودرو بیش از کیفیت لازم از جمله مولفه هایی است که گواه غیرعادی بودن بازار خودرو ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو به دلایلی و بی دلیل مدام در حال افزایش است، فکر صرفه جویی در خرید خودروی جدید و ارتقای خودرو زیر پای خود بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو به معنای خرید با قیمت امروز است، خودرو به صورت فوری و آنی تحویل داده می شود، اما در درازمدت قیمت آن را پرداخت کرده و چنین پولی را جمع آوری کرده و از افزایش قیمت خودرو خودداری کنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

بیشتر بخوانید  اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت از یحیی گل محمدی - آژانس مهر ایران و اخبار جهان

با توجه به اینکه کارخانه ها طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا را اجرا نکردند، برخی شرکت های مختلف اقدام به فروش اقساطی خودرو کردند و کار به جایی رسید که کلاهبرداران آموزش دیده در شرکت های لیزینگ مانند گرگ شدند. بازار و اعتماد مردم.Opali.

یافتن مجموعه ای از مسئولیت های مناسب، قابل اعتماد و اختصاصی در اینجا مطرح می شود. ما این مسیر را برای شما کوتاه کرده ایم و می خواهیم یکی از معتبرترین فروشندگان خودرو به صورت اقساطی را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که یکی دو بار نامش در متن مقاله آمده است، با توجه به تجربیات فراوان و ارزشمند خود در بازار خرید و فروش خودرو، در حال بررسی طرح های مختلفی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا است.

این مجموعه مکان برتر و خوبی برای خرید اقساطی خودرو می باشد که طرفدار تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات می باشد.

در گام دوم فرنام خودرو متعهد می شود که برای اخذ پیش پرداخت از خریدار اصل سند و پلاک را به نام خریدار بگذاریم تا وی با خیال راحت با خودروی خود رانندگی کند.


دیدگاهتان را بنویسید