ببینید | بازیگر سریال پایتخت دستگیر شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: نسرین نصرتی بازیگر پایتخت سریال با انتشار این عکس در اینستاگرام، احساسات مردم را برانگیخت. نسرین نصرتی بازیگر پایتخت سریال وی نوشت: همسر خواهرم در نیمه راه با هم دوست شد و با دست بی پناهش در دست خواهرم که این همه شب و روز عاشقش بوده رفت.نسرین نصرتی بازیگر کشورمان است که در پایتخت سریال او در نقش فهیمه به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

نام: نسرین

نام خانوادگی: نصرتی

حرفه: بازیگر و دستیار کارگردان

تاریخ تولد: 1355

محل تولد: تهران

سالهای فعالیت: 1381 تاکنون

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

بازیگری را شروع کنید

حضور او در عرصه بازیگری کاملا تصادفی بود و به پیشنهاد یکی از دوستانش در سال 1359 به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد و از او دعوت کرد که سرنوشت او را تغییر داد.

پایتخت سریال

اولین تجربه حرفه ای

برزو نیک‌نادژ پس از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند، سرانجام در سال 1390 با سریال تا ثریا سیروس مقدم آشنا شد و کارگردانی آن را برگزید.

شهرت با سرمایه

نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت بسیار محبوب و مشهور شد. حضور او از فصل دوم این سریال آغاز شده و تا فصل گذشته ادامه دارد.

پایتخت سریال

ازدواج و همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی او در یک مهمانی خانوادگی آغاز شد و پس از 10 سال رابطه به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

دختر نسرین نصرتی

این زوج در نوامبر 1995 صاحب یک دختر به نام سوفی شدند.

پایتخت سریال

فیلم شناسی نسرین نصرتی

* محمد رسول‌الله (فیلم) – مجید مجیدی

* پایتخت 4 – سیروس مقدم

* ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد

بیشتر بخوانید  اتمام حجت قالیباف با وزارت صمت برای واردات خودرو + فیلم

* پایتخت 3 – سیروس مقدم

* پایتخت (سریال تلویزیونی) – سیروس مقدم

* برای ثریا – سیروس مقدم

* زخم کتف حوا – حسین کنات

پانزده و یک روز – گلچهر دامگانی

* چراغ شهر – مسعود کرامتی

* و خداوند عشق را آفرید – مسعود شاه محمدی

* رو به آسمان – بیژن میرباقری

* من دانشجوی جدید هستم

* کارآگاهان – حمید لبخنده

* شهر زیبا – امیر هژدرپور

* شانس زندگی – بیژن میرباقری

* حکمت پنهان-مجید تربتی

* پیوست-مجید تربتی

* معصومه-سید محسن یوسفی

* روز سی ام – جوادافشار

* سمنوج سمنو-سیب فریدون فرهودی

* ابتدای روز – بهرام توکلی

معاون مدیر

* نمایش «سکوت» حسین مهکاما، تئاتر شهر، تالار سایه، ۱۳۸۵.

* نمایش «اتاق رویا» اثر افروزه فروزندا، تئاتر شهر، تالار نو. 1381

پایتخت سریال

حمایت همسرم

همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه‌ای‌اش مربوط به هنر نیست، اما مخاطب جدی هنر است و حوزه کاری من را کاملا می‌شناسد. این همان چیزی است که باعث می شود در نهایت عشق و احترام با هم زندگی کنیم.

او بهترین مشاور من است و مطمئناً بدون لطف و حمایت او نمی توانم به بازیگری و کارم ادامه دهم.

من هیچ نقشی بازی نمی کنم

من فردی بیکار هستم و می خواهم نقش هایی را که بازی می کنم انتخاب کنم، بنابراین بازی در هیچ نقشی را قبول ندارم و مطلوب است در کارهایی که از هر نظر دوست دارم حضور داشته باشم.

پایتخت سریال

من زندگی ساده ای دارم

وقتی سر کار نیستم در خانه با زندگی شخصی و روزمره سر و کار دارم، زندگی شخصی بسیار ساده و در عین حال صمیمی دارم و از این شیوه زندگی بسیار لذت می برم.

گفتگو با نسرین نصرتی

خانم نصرتی کمی از نحوه همکاری خود با آقای سیروس مقدم در پایتخت 4 بگویید. حضور شما در 3 قسمت این سریال تا قسمت 4 چگونه ادامه داشت؟

من قطعا می دانم که آنچه در مورد همکاری ما دوست دارم در آن سریال ادامه خواهد داشت. تمام عوامل این پروژه از کارگردانی گرفته تا گروه پشت صحنه آنقدر برایم عزیز بوده و هستند که همیشه انگیزه پرورش نقش «فهیمه» را داشته ام و با تمام وجود با این سریال کار کرده ام. موجودات

بیشتر بخوانید  سویه جدید کرونا تنها یک جهش تا آلوده کردن انسان‌ها فاصله دارد

* به غیر از سری دوم در قسمت سوم و به خصوص فصل چهارم این سریال، به نظر می رسد نقش و حضور شما بیشتر پررنگ شده است؟

من معتقدم حضور بازیگران در سکانس پایتخت بی دلیل نیست. می خواهم بگویم همه چیز بر اساس اصول نویسندگی و داستان نویسی پیش می رود، اگر دقیقاً با آنچه شما گفتید موافق نیستم و حتی به آن فکر نکرده ام. برای من ارزشمند است که به نقش فهیمه تعلق دارم. بازی در شخصیت فهیمه به من انگیزه می دهد که لحظه به لحظه به نقش فکر کنم تا بتوانم آن را هر چه بهتر پرورش دهم.

* زمانی که نقش فهیمه از ابتدا به شما پیشنهاد شد، آیا به کارگردان پیشنهادی برای بهبود و پرورش شخصیتش داشتید؟

فکر نمی کردم بازی در قسمت سوم و چهارم ادامه پیدا کند. اصولا وقتی ضبط تمام شد از گروه خداحافظی می کنم، اما وقتی به کار دعوت شدم، با اشتیاق و علاقه بیشتری به گروهی که خیلی دوستش دارم شروع به کار کردم و از همه مهمتر اعتماد کامل به گروه داشتم. .

* یعنی چقدر با آقایان مقدم و تنابنده ارتباط داشتید؟

ببینید در قسمت دوم که نقش به من پیشنهاد شد، شخصیت فهیمه در همان زمان شکل گرفت. با شناخت کامل از خصوصیات و رفتار فهیمه به قسمت های بعدی آمدم. سعی کردم در قسمت های زیر نقشی را توسعه دهم تا بهتر عمل کند. اینکه هر وقت با آقای مقدم و تنابنده درباره ویژگی های نقش صحبت می کنیم و نظر می دهیم، نه. ما همه فضا را می شناسیم. ما می دانیم که از کار چه می خواهیم. باور کنید فرصت بحث نیست همه چیز به سرعت بدون کوچکترین خستگی پیش می رود.

* خانم نصرتی به نظر من با لهجه خوبی که می آورید باید شمال و استان مازندران باشید یا گلستان؟

نه! برعکس من شمالی نیستم و تهرانی هستم.

* پس چطور توانستید به عنوان یک شمالی خوب بازی کنید و لهجه این منطقه را به دست آورید؟

بازیگری کسب و کار ما خانم رامین فر در فیلم حبه قند با لهجه یزدی بازی کرد اما آیا ایزدیک است؟ نه؛ ما باید به عنوان یک بازیگر ریسک کنیم تا نقش را بپذیریم و آن را بشکنیم. بیایید با نقش بجنگیم تا بتوانیم یک شخصیت بسازیم. من همیشه بازی در نقش های متفاوت را دوست داشتم. نقش هایی که اصلا به شخصیت من نزدیک نیست و از من دور است.

بیشتر بخوانید  هر کره‌ای معادل ۲۴ ایرانی کار می‌کند

* ارتباط زیادی با مازندرانی ها داشتید تا در این نقش حضور داشته باشید؟

خوبی سریال پایتخت این است که در لوکیشن شمالی هستیم. با مردم شمال، آداب و رسوم و ویژگی های زندگی آنها را می بینیم و لمس می کنیم. همه چیز در این سریال در خدمت بازیگران است. باور کنید من عاشق کار در سریال پایتخت هستم.

* بسیاری از منتقدان بازی شما را یکی از بازی های خوب این مجموعه می دانند که ظاهر خوبی دارد. شما چی فکر میکنید؟

منتقدان به من لطف دارند. از صبح تا شب کار می کنیم و هنوز فرصت نکرده ایم کامنت بخوانیم و یا نقد بخوانیم، اما هر چه بود، تلاش مشترک همه بازیگران و تعامل ما با یکدیگر بود که مستقیماً آقای مقدم داشتند. . سرمایه 4 حاصل تلاش همه عواملی است که می بینید. باید به قول خودم اضافه کنم که برای همه نقش هایی که گرفتم همین کار را می کنم. من برای همه نقش ها به یک اندازه وقت و انرژی می گذارم و نکته دیگر این است که نظرات دوستان منتقدم قطعا ارزشمند است و به من انگیزه می دهد که ادامه بدهم اما اصولاً از تعاریف راضی نیستم و ناراحت نیستم. یا از انتقاد ناامید شده اند.


دیدگاهتان را بنویسید