​ چهره ی واقعی محمدرضا گلزار نمایان شد



آنچه دیگران می خوانند:

محمدرضا گلزار او یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است و از آن دست بازیگرانی است که دستمزد بالایی هم دارند. محمدرضا گلزار او علاوه بر بازیگری به فعالیت های دیگری مانند خوانندگی، بازیگری و … می پردازد. محمدرضا گلزار قبل از بازیگری در گروه آریان گیتار می زد. محمدرضا گلزار علاوه بر فعالیت های هنری به ورزش و مربیگری والیبال نیز می پرداخت. محمدرضا گلزار در بسیاری از مشاغل فعال است و شاید یکی از دلایل ثروت زیاد او این باشد که توانسته زندگی تجملی داشته باشد.

عکسی که محمدرضا گلزار اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده است عکسی است که چهره خسته او را نشان می دهد. محمدرضا گلزار که همیشه آراسته به تصویر کشیده می شود با این عکس باورهای هوادارانش را شکست.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی سیالات از دانشگاه آزاد است و در همان دوران دانشجویی نواختن گیتار را آغاز کرد و اکنون صاحب چندین فروشگاه دیجیتال است. همچنین با قد 177 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم در عرصه مدلینگ حضور دارد

محمدرضا گلزار از پدرش مهندس تبریزی در تهران خانه دارد و مادرش اهل تهران است، می گوید به ترک بودنش افتخار می کند و نام خانوادگی من گلزار آذری است.

بیشتر بخوانید  کی دوباره همسایه تاج گذاری می شود؟

او دو برادر به نام های علیرز مهندس عمران و بردی مترجم انگلیسی و یک خواهر به نام آتوس مترجم آلمانی که فرزند سوم خانواده است دارد.

والیبال را از دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو»، «شیشه و گز»، «پاس» و «دهیم» بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

او نه تنها یک والیبالیست، بلکه یک اسکی باز حرفه ای بود و کارت مربیگری در رشته اسکی آلپاین را نیز دارد.

با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان شروع به نواختن با گیتار و سپس پیانو کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده به عضویت گروه آریان درآمد.

در این گروه [آریان] او مدت ها به عنوان نوازنده ارگ ​​کار کرد و در آنجا دیده شد.

خانواده ام می خواستند من دکتر شوم، فکر نمی کردم روزی به طور حرفه ای به هنر مشغول شوم، اما تحصیلاتم خوب بود و اسمم اول از همه نام های شاگرد اول بود.


دیدگاهتان را بنویسید