نمایشگاه صرفا جهت برگزاری نباشد


نادر بذرافشان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:برگزاری نمایشگاه در رشد صنعت طلا بسیار مهم است زیرا دستاوردهای مهم هر رشته ای به نمایش گذاشته می شود و مردم و همکاران با آخرین تولیدات آشنا می شوند.

وی گفت :با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیتهای کرونایی برپایی نمایشگاه در دو سال گذشته خوب بوده است اما نکته مهم این است که سطح هر نمایشگاهی باید بالا باشد و مقطعی با عملکردی ضعیف نباشد و صرفا جهت برگزاری انجام نشود.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:خوشبختانه پتانسیل های زیادی در این صنعت وجود دارد که می تواند صادرات گسترده ای برای کشور داشته باشد اما متاسفانه این صنعت مظلوم واقع شده و باید نگاه ویژه ای به آن شود.

نادر بذرافشان افزود:برگزاری نمایشگاه می تواند تاثیر زیادی در زمینه صادرات داشته باشد اما باید زیرساخت های لازم و کافی برای آن محیا باشد تا برای شرکت کنندگان نتیجه و بازدهی خوبی را فراهم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد باید زمان برگزاری بین نمایشگاه های مختلف با فاصله انجام شود تا بازدهی موثری از آن گرفته شود و انتظار داریم همکاران از سراسر کشور در نمایشگاه حضوری گسترده داشته باشند و حتی زمینه ای فراهم شود تا کشورهای مختلف بتوانند در آن شرکت کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط اقتصادی، دولت می تواند با ارائه تسهیلات به همکاران و تولیدکنندگان در جهت خرید ماشین آلات و مواد اولیه گامی بزرگ در جهت رونق این صنعت داشته باشد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
بیشتر بخوانید  استوری تند همسر مهران غفوریان


دیدگاهتان را بنویسید