ببینید | تمرینات سخت تینا آخوند تبار



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور ایرانی هفته گذشته مقابل همتای روس خود شکست خورد. تینا آخوندتبار او آهنگ امیر تتلو را برای ورود به رینگ بوکس انتخاب کرد تینا آخوندتبار چند نفر از نوازندگان بازیگری را کنار گذاشتند و به تمرین بوکس پرداختند.

تینا آخوندبر کیست؟

تینا آخوندبر متولد 1345 است و بازیگری را از سال 1367 آغاز کرده و اکنون در سن 34 سالگی به حرفه بوکس خود ادامه می دهد. همانطور که خودش می گوید بازیگری برایش موفقیت بود اما بوکس چیزی بود که انتخاب کرد و برایش جنگید.

پیش از آن تینا آخوندبار در فیلم های هر چه خدا بخواهد (نوید میهن پرست)، طلاق به سبک کنایه ای (فرید کلهر)، رسوایی (مسعود ده نمکی)، خودزنی (احمد کاوری)، متل قو (مسعود نوابی)، بزرگراه (عباس رفیعی). ) بای (بهمن گودرزی) هم به ایفای نقش پرداخت.

تینا آخوندبار تا پیش از این بازیگر بود و حالا بوکسور است و زندگی تینا آخوندبار اکنون به بوکس گره خورده است. اگر امروز صوفیا اوچیگاوا حریف روسی را شکست دهد می تواند کمربند قهرمان جهان را از آن خود کند. با این حال او تاکنون 5 برد و 2 باخت در کارنامه خود دارد.

این بازیگر 34 ساله در پایان ژوئن 1999 گفت: برای باشگاه بوکس حرفه ای که در فنرباغچه بازی می کرد، 5 بازی برای لیگ حرفه ای ترکیه انجام دادم. من در این باشگاه در جاهای مختلف مانند اوکراین و ترکیه بازی کردم و در 5 بازی پیروز شدم.

بیشتر بخوانید  اگر این اشتباهات را در زندگی مشترک می بینید شما 6 قدم به عقب برگشتید

تینا آخوند

تینا آخوند تبار همچنین با بیان اینکه به دلیل عملکرد خوبش در رینگ از مدیر برنامه های فرانسوی پیشنهاد کاری دریافت کرده است، گفت: مدیر برنامه های فرانسوی کار من را دید و از من خواست تا با آنها تمرین کنم. یک ماه با آنها تمرین کردم. قرار بود برای انجام کارهایم به ایران بیایم و یک سال به اسپانیا بروم، اما متاسفانه اپیدمی تاج مانع از این سفر در این زمان شد. “اسپانیا در قرمز است و باشگاه ها هنوز باز نشده اند، اما من چیزهایی مانند کیف و اجساد در خانه دارم و روزی دو بار تمرین می کنم.

تینا آخوند

همسر تینا آخوندبر کیست؟

یکی از موضوعاتی که مدتی برای تینا آخوندبار حاشیه ساز شد، عکس لو رفته او با حامد کمیلی بود که حتی به شایعاتی در مورد ازدواج آنها نیز منجر شد!

اما گویا طبنا آخوندتبار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. هرچند مدتی پس از انتشار عکس حامد کمیلی خبر ازدواج آنها با حامد کمیلی منتشر شد و حامد کمیلی توضیح داد: «قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس صمیمی بودیم» اما این ازدواج صورت نگرفت.

همانطور که تینا آخوندبر گفت اولین نقطه موفقیتش در سینما چهره اش بود اما حالا چون عاشق بوکس است چهره و زیبایی خود را برای بوکس گذاشته است. باید دید تینا آخوند تبار می تواند امروز در مبارزه روسیه کمربند قهرمانی را به دست بیاورد یا خیر.


بیشتر بخوانید  پشت‌پرده فیلم اغتشاشات در خلخال فاش شد!

دیدگاهتان را بنویسید