اعلام کمبود برق در تابستان 1401 / قطعی برق



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر، تابستان امسال از عدم تعادل در تامین و مصرف برق 10 هزار مگاواتی خبر داد و گفت: در غیر این صورت قطعا جداول حاوی اطلاعات وجود خواهد داشت.

محمداله داد معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر در حاشیه جلسه ستاد راهبردی در ایام پیک مصرف برق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار ایثارگرانه مبارک باد.

وی افزود: امسال نیز شرایط نابرابر تامین برق وجود دارد و انباشت نابرابری ها را نمی توان در کوتاه مدت برطرف کرد.

معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر در خصوص عدم تعادل برق در تابستان امسال گفت: تابستان امسال حدود 10 هزار مگاوات در تامین و توزیع برق داریم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که به شرایطی برسیم که مجبور به برنامه ریزی قطعی برق باشیم، بلکه به دلیل کمبود برق در تابستان است، بنابراین اگر محدودیتی وجود داشته باشد، این محدودیت بی برنامه نیست و مشکلی ایجاد نمی کند. برای مردم.” به روز شود و برنامه ها در زمان مناسب به روز می شوند.

الله داد گفت: چند هزار مشترک پرمصرف در کشور داریم.

وی گفت: از آذربایجان و ترکیه برق وارد خواهیم کرد و رایزنی با ترکمنستان برای آغاز واردات برق در تابستان امسال در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس زیرساخت های شبکه، ظرفیت واردات برق کشور حدود 600 مگاوات است که برنامه هایی برای افزایش این ظرفیت داریم.

لینک کوتاه لینک را کپی کنید

بیشتر بخوانید  آیا در ایالات‌متحده جنگ می‌شود؟ | داستان ملت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید