90 درصد دانش آموزان در مدارس هستند



به گزارش سلام نوح به نقل از ایسنا، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آمار مجموع مدارس کل کشور نشان می دهد که حدود 90 درصد دانش آموزان و تا 98 درصد همکاران در مدارس حضور دارند.

احمد محمودزاده در خصوص آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور دانش آموزان در مدارس به ویژه مدارس غیردولتی، گفت: بازدیدهای میدانی از مدارس غیردولتی به طور مرتب انجام می شود و نیاز به آموزش های شخصی است.

وی افزود: از 13 فروردین ماه تعداد دانش آموزان روز به روز در حال افزایش است.

رئیس سازمان مردم نهاد مدارس و مراکز وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس آخرین آمار مجموع مدارس کل کشور، حدود 90 درصد دانش آموزان و تا 98 درصد همکاران در مدارس هستند. تاج و تاج گم شده است. از مدرسه در دوران نقاهت، که حدود شش تا هفت درصد غیبت ها را تشکیل می دهد.

محمودزاده افزود: دلیل عدم حضور دانش آموزان گروه دوم این است که خانواده ها به دلیل دغدغه هایشان اجازه حضور ندارند. ما صمیمانه توصیه می کنیم که این خانواده ها فرزندان خود را به مدرسه بفرستند، شرایط از سوی وزارت آموزش و پرورش مهیا شده است، واکسیناسیون به خوبی در کشور و در مدارس اجرا می شود و امنیت جمعی حاصل شده است.

وی ادامه داد: زمان کمی تا پایان سال تحصیلی باقی نمانده و در تلاش هستیم تا بخشی از آسیب های قلبی دانش آموزان را جبران و برای سال تحصیلی آینده آماده کنیم. صدمات جدی در طول دوره تاج گذاری رخ داده است، از جمله یادگیری ضعیف، کاهش ثبت نام، افزایش نابرابری در تحصیل، و مشکلات جدی روانی، روانی، اجتماعی و دوری از همسالان.

بیشتر بخوانید  کاهش رشد جمعیت در ایران متوقف شده است

دیدگاهتان را بنویسید