ایا فردا مدارس اسلامشهر تعطیل است؟ شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱


آیا مدارس اسلامشهر فردا شنبه 19 فروردین 1401 تعطیل است | اسلامشهر فردا تعطیل و مدارس تهران و اسلامشهر فردا شنبه 19 فروردین 1401 وضعیت آب و هوا و شاخص آلودگی ادامه مطلب.

استاندار تهران اعلام کرد: به دلیل وزش باد و بهبود وضعیت هوا مدارس و ادارات استان فردا (شنبه) باز است.

به گزارش ایسنا به نقل از پورتال استانداری، محسن منصوری اما به مردم توصیه کرد تا حد امکان از حضور در فضای باز خودداری کنند.

استاندار تهران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی تا ساعاتی دیگر شاخص آلودگی هوای تهران کاهش می یابد. به همین دلیل ادارات و مراکز آموزشی فردا تعطیل نخواهند بود.

استاندار تهران تصریح کرد: بیماران قلبی و ریوی از فعالیت در فضای باز خودداری کنند، شهروندان از سفرهای غیرضروری به تهران خودداری کنند و فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

منصوری همچنین اعلام کرد: دانش آموزان در کلاس درس حضور داشته باشند و در حیاط مدرسه حضور نداشته باشند و در صورتی که دانش آموزی قبلاً بیماری داشته باشد از حضور در کلاس و مراقبت از خود برای اقشار آسیب پذیر خودداری کند.

پیش از این کمیته شرایط اضطراری تهران با تشکیل جلسه ای با حضور استاندار تهران در استانداری تهران بر فضاهای باز و عدم برگزاری مسابقات ورزشی و ورزش در فضاهای باز تاکید شد.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به لزوم آمادگی کامل دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها و اورژانس و هلال احمر اشاره کرد. همچنین به بیماران تنفسی توصیه می شود از تردد خارج از منزل خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو در مهرماه کاهش می یابد؟

دیدگاهتان را بنویسید