مرگ دلخراش نظافتچی اصفهانی در تصادف / عکس



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز جمعه بر اثر تصادف با پژو پارس یکی از زحمتکشان سرویس سبز صفه تمیز یکی از شرکت های متولی نظافت شهر مجروح شد. خودروی سفید در خروجی خیابان هشت بهشت ​​حوالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی جان خود را از دست داد.
مجتبی حق شناس رئیس اداره خدمات اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه صبح روز جمعه در یکی از خیابان های خلوت شهر رخ داد، گفت: این حادثه در رمپ خروجی خیابان هشت بهشت ​​رخ داده است.
وی با بیان اینکه در این حادثه سعید رضایی کارگر 47 ساله جان خود را از دست داد، افزود: راننده خودرو متولد 1381 و بسیار جوان است و تاکنون مدرکی مبنی بر داشتن گواهینامه رانندگی ارائه نکرده است. پلیس راهور.»
حق شناس افزود: طبق کروکی که توسط پلیس راهور ترسیم شده راننده پژو پارس 100 درصد مقصر است و به دلیل بی توجهی به جلو، تاخیر در دید و عدم مسئولیت فردی و اجتماعی این حادثه ناگوار رخ داده است. بنابراین برخورد او با کارگر کوشا شهرداری 9 متر به جلو پرتاب شد.
سرپرست خدمات شهری شهرداری منطقه چهار اصفهان با تسلیت به خانواده این کارگر فقید خاطرنشان کرد: کسانی که در ساعات مختلف شبانه روز مشغول نظافت و آبادانی شهر هستند.

بیشتر بخوانید  حملات هوایی آمریکا به مواضع طالبان در جنوب افغانستان - اخبار آسیا و اقیانوسیه - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید