تنقلات بین سحر تا افطار ممنوع است



به گزارش سلام نو به نقل از جوان آنلاین، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه لازم است همه مردم حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند و حتی کسانی که عذر شرعی دارند از تظاهر به روزه گرفتن در ملاء عام خودداری کنند. موظف به رعایت ضوابط ابلاغی می باشد لذا انجام فعالیت های اغذیه فروشی در فاصله سحری تا افطار ممنوع می باشد.

رئیس پلیس تهران افزود: در پایانه های مسافربری محل تردد مسافران با رعایت ضوابط ابلاغی و ضوابط ماه مبارک رمضان فقط غذای سرد ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی رده های پلیس و راهنمایی و رانندگی در راستای رعایت حرمت و حرمت ماه مبارک رمضان وظیفه ابلاغی را انجام خواهند داد، گفت: همه باید در نظر داشته باشند که موظف به رعایت حریم رمضان هستند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه بی حجابی پدیده ای نابهنجار است که دشمنان به طور جدی در صدد ترویج آن هستند، گفت: در تمامی اتحادیه ها که محل رفت و آمد مردم است باید شئونات دینی و اخلاقی رعایت شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: امروز پلیس بر این باور است که خدمت به مردم بزرگترین موفقیت خود است و احترام به شهروندان در رأس ماموریت های پلیس قرار دارد. زیرا اکثر شهروندان ما متدین، خویشتن دار و وظیفه شناس هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در کشور ما همه اصناف و مشاغل محترم هستند، گفت: برای اغذیه فروشی ها، مغازه ها و امثال آن ضروری است. شأن و حرمت این ماه را در ماه مبارک رمضان طبق قانون رعایت کنید. معیارهای اطلاع رسانی “.

بیشتر بخوانید  خبر خوش درباره یارانه نقدی| یارانه بگیران حتما بخوانند

وی با اشاره به آغاز گشت زنی در بزرگراه های پایتخت توسط یگان مددکاری فاتب، تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح امنیت راهداری های پایتخت، گشت های یگان امداد به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در بزرگراه های پایتخت به گشت زنی می پردازند. ” “

دیدگاهتان را بنویسید