نامه عجیب آقای ژنرال به خودش جنجالی شده است! / نقاشی


به گزارش سلام نو؛ کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار داشت: درخواست مجوز برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی است و همه فرهنگیان می توانند برای راه اندازی مدرسه یا آموزشگاه اقدام کنند. “

وی افزود: این فقط یک کاغذ است و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده ایم و من هم مانند سایر همکاران فرهنگی اکنون درخواست داده ام که بعداً در دوران بازنشستگی می خواهم از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در صورت تایید مجوز تاسیس مدرسه و موفق به جذب دانش آموز باید هر دو سال یک بار این مجوز تمدید شود و استعلام حراست شود.

مودت با بیان اینکه درخواست ها پس از ارسال به هیات نظارت استان بررسی و تایید می شود، افزود: پس از تایید این نامه در هیات نظارت به متقاضی اعلام می کنیم که کار مربوط به استعلام، سوابق بد، استعلام امنیتی و… پر کردن مدارک و غیره.” و سپس فرمی به شما داده می شود که برای مثال مجوز اداره مدرسه شما در یک منطقه خاص را دارد.

نامه عجیب آقای ژنرال به خودش جنجالی شده است!  / نقاشی

وی بیان کرد: من یکی از مقامات رئیس هیئت نظارت استان (متشکل از نماینده مجلس، معاونت آموزشی، حقوقی، مسئول مشارکت، دو مؤسس، دو نماینده مؤسسین و…) و همه این نامه ها هستم. اگر مدیرکل در محل حضور نداشته باشد، باید تحت نظارت شخصی مدیرکل I باشد، معاون مدیر کل مجاز به امضای آنها خواهد بود.

مودت گفت: حوزه مشارکت مردمی مانند کمیته جنحه، امنیت، حقوق، زنان و غیره است. زیر نظر مدیرکل گفت: هر نامه ای که بخواهد از این منطقه خارج شود زیر نظر مدیرکل است و باید با اجازه من باشد، من بعد از بازنشستگی درخواست مجوز مدرسه کردم.

بیشتر بخوانید  ببینید: دوناروما تعطیلات انگلیس را خراب کرد!

دیدگاهتان را بنویسید