عکسی وحشتناک از لحظه قتل در بیمارستان روانپزشکی تهران


به گزارش سلام نو، حوالی ساعت 12 روز یکشنبه قاضی محمدرضا صاحب جامعی، بازپرس ویژه قتل های تهران از وقوع این جنایت در یکی از بیمارستان های اعصاب و روان پایتخت مطلع شد. تیم جنایی با حضور در محل با جسد زنی 64 ساله روبه‌رو شدند که ملحفه‌ای دور گردنش پیچیده شده بود که بر اثر خفگی جان باخت. قاتل کسی نبود جز هم اتاقی اش که حدود 50 سال سن داشت. هر دو بیمار بودند و به دلیل اختلالات روانی در آن مرکز روانی و در تمام اتاق های چهاردهم فروردین بستری بودند.

یکی از بازپرسان گفت: دقایقی پیش یکی از بیماران به سمت من دوید و گفت که در اتاق شماره سه اتفاق وحشتناکی رخ داده است. بیمار گفت که یک زن پارچه ای را دور گردن زن دیگری پیچیده و او در حال خفگی است. با شنیدن این جمله ترسیده به اتاق رفتم و در آنجا متوجه صحت گفته های بیمار شدم. اما کار به پایان رسید و با حضور پزشک مشخص شد که بیمار 64 ساله فوت کرده است.

به دستور بازپرس جنایی از تهران، تصاویر دوربین مداربسته اتاق شماره 3. این فیلم نشان می دهد که مقتول در زمان وقوع حادثه ابتدا یک لیوان آب نوشیده و سپس لیوان را روی میز گذاشته است. او و هم اتاقی اش (قاتل) با هم صحبت می کنند و بعد از چند دقیقه مقتول بلند می شود و روی تخت می نشیند. قاتل ملحفه را نیز از روی تخت برداشت و به گردن مقتول بست و از دو طرف کشید. با کمال تعجب، قربانی تمام مدت سرد می ایستد و هیچ مقاومتی نشان نمی دهد. قاتل بدون هیچ تردیدی به کار خود ادامه می دهد. در نهایت مقتول نفس خود را از دست می دهد و قاتل بدن خود را به آرامی روی زمین می اندازد.

بیشتر بخوانید  پیش بینی قیمت گوشت قرمز در روزهای پایانی سال

همه اینها یک اتفاق عجیب و تکان دهنده بود که یکشنبه 11 آوریل رخ داد. قاضی جنایی پس از بررسی فیلم به تحقیق از قاتل پرداخت و گفت: چند روزی با مقتول در یک اتاق بودم. روز حادثه با هم صحبت کردیم که پیشنهاد عجیبی به من داد. به من گفت تو شیطان هستی و بعد مدعی شد که دلش می خواهد در ماه مبارک رمضان به بهشت ​​برود. وی در ادامه گفت که اگر جانش را بگیرم مستقیم به بهشت ​​می رود. چون شکی نیست که من شیطان هستم. آنچه از من خواسته بود را انجام دادم و به همین دلیل مقتول در آن لحظه مقاومت نکرد. با تکمیل تحقیقات، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و متهم قتل برای بررسی سلامت روان به کارشناسان منتقل شد.

عکس وحشتناک لحظه قتل در بیمارستان روانپزشکی تهران پیشنهاد عجیب مقتول به قاتل +18

دیدگاهتان را بنویسید