مدل های طراحی ناموفق و فاجعه بار موبایل!


به عنوان یک قاعده، همه در هنگام خرید به ویژگی های خاصی از تلفن همراه توجه می کنند. برای برخی از توابع سخت افزاری مطلوب تر و برای برخی از عملکردهای نرم افزاری مطلوب تر هستند. اما افرادی هستند که طراحی گوشی یا منحصر به فرد بودن آن بیش از هر چیزی برایشان مهم است.

به همین دلیل، گاهی اوقات سازندگان مشهور گوشی، طرحی را ارائه می کنند که نه تنها زیبا نیست، بلکه حتی نمی توانید به آن فکر کنید. در اینجا چند نمونه از عجیب ترین طراحی های تلفن همراه را مشاهده می کنید. با ما بمان

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

1- انگشتت را اینجا بگذار!

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

چه چیزی می تواند بدتر از قرار دادن اسکنر اثر انگشت در پشت گوش باشد؟ هر وقت نیاز به استفاده داشتید با انگشت دنبالش بگردید و در این بین حتما لنز دوربینتان را کثیف خواهید کرد! حالا فکر می کنید یک گوشی موبایل با اندازه صفحه نمایش 5.9 اینچ دارید. این گوشی به اندازه‌ای محکم است که می‌تواند به طور یکنواخت حمل شود، چه رسد به اینکه با همان دست یک اسکنر اثر انگشت در پشت پیدا کنید! این شاهکار چیزی نیست جز HTC One Mac

2- دو عکس بهتر از یک عکس نیست!

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

نام این طرح عجیب کیچ اکو است و متعلق به شرکت اسپرینت است. طراحی عجیب با دو عکس کنار هم!

شاید این شرکت می خواست به کاربر خود صفحه نمایش بزرگتری بدهد. اندازه صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچ است. اگرچه این یک طراحی جدید در نوع خود است، اما بعید است که هیچ کاربری به راحتی از پس این گوشی بربیاید!

بیشتر بخوانید  3 نفر بر اثر بارندگی در سیستان و بلوچستان جان باختند

3- خیلی خیلی کوچک!

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

استفاده از موبایل های کوچک هنوز هم رایج است و هنوز خیلی ها به دنبال این نوع وسایل هستند! این قهرمان کوچک ما HPVeer نام دارد. این موبایل دارای صفحه نمایش 2.6 اینچی است! البته در پشت این گوشی یک کیبورد QUERTI برای کمک به تایپ شما طراحی شده است. خلاصه اینکه این گوشی به فکر تغییر جهت است!!

4- خیلی خیلی بزرگ!

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

اول از همه باید به تمام شرکت هایی که به نیازهای مشتریان خود توجه می کنند احترام گذاشت! اما در این بین، سامسونگ در طراحی گلکسی اس 4 زوم واقعاً کار خوبی انجام داده است و نسخه نهایی این گوشی کمی خنده دار است!

اگرچه این گوشی زوم اپتیکال 10k را در اختیار شما قرار می دهد، اما باید اعتراف کرد که حمل و نقل این گوشی کار ساده ای نیست و اندازه بزرگ آن کمی شما را آزار می دهد. قاعدتا این گوشی به راحتی از جیب شما بیرون نمی آید !!!

5- محل ضعیف سیم کارت

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

گوشیت چیه؟ لومیا 620؟ آیا می خواهید سیم کارت خود را تغییر دهید؟ خوب، اشکالی ندارد، این راه حل است!

من. ابتدا درب پشت هدفون را باز کنید
II. باتری را بردارید
III. شیار سیم کارت زیر درگاه کارت حافظه را بردارید.
IV. سیم کارت را داخل آن قرار دهید و در جای خود قرار دهید!

البته این گوشی کیفیت بالایی داره و سایر امکاناتش واقعا کاربردیه!!! ‌

6- مراقب ناخن های خود باشید

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

آیا می خواهید سیم کارت خود را تغییر دهید؟ شاید لازم باشد باتری را خارج کنید یا حتی رم را عوض کنید؟ واقعا بد شد زیرا هیچ راهی برای باز کردن قاب پشتی Iezz Andi 5C وجود ندارد. سعی کنید چاقو، سکه و چیزی به این شکل و ظاهر پیدا کنید! همچنین مراقب ناخن های خود باشید، آنها به راحتی می شکنند.

بیشتر بخوانید  حمله تند و بی ادبانه به مهناز افشار در برنامه هفت + فیلم

7- توانایی های خاص، اما ظاهر عجیب

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

اگر بیش از حد به شبکه های اجتماعی علاقه دارید، نمی توانید به راحتی از دکمه ای که مخصوص این کار ساخته شده است بگذرید! اما در این گوشی صفحه نمایش تقریبا فدای کیبورد QUERTI شده است. HTC Status گوشی ماست!

8- گم شدن لوازم جانبی

مدل های طراحی ناموفق در تلفن های همراه

سازندگان عزیز گوشی: اگر گوشی موبایلی با ویژگی های جالب مانند قلم نور یا ایجاد محیطی برای ذخیره سازی آنی مطالب و … می خواهید، لطفا گوشی خود را با خودکار و مکانی مخصوص برای آن بسازید! یا حداقل وظیفه طراحی خود را بیان کنید!! خطاب شما شرکت عزیز الجی هستم

گجت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید