اصغر فرهای بازداشت شد + عکس | شکایت آزاده مسیح زاده از اصغر فرهادی


اصغر فرهای دستگیر شد + عکس | درخواست تجدیدنظر آزاده مسیح زاده از اصغر فرهادی دو بار شکست خورد | آیا فیلم قهرمان فرهادی کپی است؟ آزاده مسیح زاده کیست؟ چگونه با ایران باشیم؟

حکم بازداشت اصغر فرهادی صادر شده است

آزاده مسیح زاده مدعی شد برای اصغر فرهادی احضاریه قضایی صادر شده است.

آزاده مسیح زاده در گفت وگویی با بیان اینکه پس از گذشت چندین ماه از رسیدگی به شکایت خود از اصغر فرهادی به دلیل سرقت آثار هنری در دادگاه فرهنگ و رسانه تهران، گفت: بازپرس پرونده مدارک و دلایل ارتکاب جرم و ارتکاب آن توسط فرهادی را کافی دانست و دستور قطعی برای شکایت از این مدیر صادر کرد.

اما جزئیات این سوال چیست؟

چند ماه پس از درگیری، آزاده مسیح زاده به رسانه ها گفت: پس از چندین ماه بررسی دقیق شکایت آقای. اصغرا فرهادیجا در خصوص سرقت هنری (تضییع حقوق مادی و معنوی) در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، بازپرس محترم سند پرونده و دلایل جنایت و ارتکاب آن توسط آقای فرهادی کافی بود او اعتراف کرد و تصمیم نهایی برای شکایت از آقای فرهادی را گرفت.

لازم به ذکر است احضاریه تصمیمی است که به موجب آن مرجع قضایی دادسرا (دادستان یا بازپرس) پس از مجرم شناخته شدن مرتکب، محکومیت خود را اعلام می کند. پس از انتشار برای محاکمه دستگیر شد یا همان مقصر را بگذار پرونده برای تصمیم گیری و تعیین میزان مجازات دادگاه کیفری دو او اعزام خواهد شد. قانونگذار قانون آیین دادرسی کیفری در قانون جدید از واژه احضار به جای محکومیت استفاده کرده است و این با جلب یا قرار بازداشت منتهی به دستگیری یا بازداشت متفاوت است و در واقع احضاریه حاکی از نگرش مثبت دادسرا و نهاد بازپرسی نسبت به جرم است و نتیجه این است که پرونده با محاکمه در دادگاه کیفری دیگر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید  گوه خوردم غلط کردم عاشقتم و ترک میکنم – ایران چطور

بالاخره نتیجه احضاریه این است که متهم برای رسیدگی به اتهام و دفاع مادی و تعیین میزان مجازات باید در دادگاه کیفری حاضر شود.

مسیح زاده در پاسخ به این سوال که مبنای این توافق چه اسناد و دلایلی بوده است؟ ده‌ها ساعت فیلم، ضبط صدا، شهادت شاهدان و مطلعین، ده‌ها صفحه استدلال مبتنی بر تناقضات بین گفته‌های آقای. فرهادی، وکیل و شاهدانش و با فیلم و صوت و همچنین تغییراتی در اظهارات هر یک از آنها با اظهارات قبلی خود در جریان دادرسی دلایلی که مبنای صدور قرار دادرسی بوده است. متن دستور صادر شده توسط بازپرس در تاریخ 23/12/1400. سال و در تاریخ 1401/01/14 تحویل طرفین گردید. سال ها پس از تایید دادستانی کل، 18 صفحه داشت.

به نظر می رسد اصغر فرهادی سخت تلاش می کند تا از این اتهام خلاص شود. چه فکری در این باره دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید