ایا کمیته امداد برای ماه رمضان سبد کالا می دهد ۱۴۰۱ + بسته معیشتی 1401 – ایران چطور


آیا کمیته امداد ماه رمضان سبد کالای 1401 + بسته حمایتی 1401 و بسته وجودی برای ماه رمضان 1401 می دهد و یارانه مستمری ماه مبارک رمضان 1401 چقدر است و چه زمانی پرداخت می شود؟

تقدیم سبد ماه رمضان همراه با غذا به مددجویان برای کمک و کمک های اجتماعی

در 1400 سال گذشته، مانند موارد قبلی که سبد کالا به مشتریان ارائه می‌شد، در ماه مبارک رمضان، دولت یک یا چند سبد غذایی را برای جامعه هدف رفاه و کمک در نظر می‌گیرد.

رئیس جمهور در این مراسم با موافقت با درخواست رئیس کمیته امداد مبنی بر تامین سبد غذایی به مشمولان کمک های غذایی و اجتماعی، دستور تهیه این سبد غذایی را صادر کرد و گفت: این بسته باید در اختیار همه مددجویان قرار گیرد. کمیته امداد و سازمان های اجتماعی

وی با قدردانی از عملکرد کمیته مددکاری و رفاه اجتماعی در ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: خدمت به این افراد مایه خیر و برکت برای همه کارکنان، مددکاران و دست اندرکاران این حوزه است چرا که خدمت به مستضعفین مایه خیر و برکت است. عملی برای خدا».

رئیس جمهور بزرگترین وظیفه دولت را کمک به محرومان دانست و افزود: خدمت به ایتام خدمت به فرزندانمان است و باید به گونه ای عمل کنیم که آن کودکان به آینده خود امیدوار باشند.

افزایش 32 درصدی کمک های انسانی برای کمک بسیار ارزشمند است

وی افزایش 32 درصدی مشارکت و کمک های مردمی به کمیته امداد را بسیار ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه کمک به همگان است و امیدوارم در ماه مهربانی با دشمنان توطئه، شاهد همدلی بیشتر مردم و مسئولان باشیم. “

بیشتر بخوانید  روایت آدماهایی که با فریاد زدن نان درمی‌آورند؛ چند می‌گیری داد بزنی؟ -

وی با تاکید بر لزوم گسترش چتر خانواده های در معرض خطر و نیازمند، گفت: به سازمان برنامه و بودجه تاکید می کنم که به طور موقت به اندازه نیاز و حمایت بیشتر مردم این چتر گسترش یابد و این پوشش مشکلات اقتصادی را به دنبال دارد. ” “کمتر باش، ادامه بده.

هنوز مشخص نیست برای امسال سبد بدهد یا نه.

1 دیدگاه دربارهٔ «ایا کمیته امداد برای ماه رمضان سبد کالا می دهد ۱۴۰۱ + بسته معیشتی 1401 – ایران چطور;

  1. سلام اصلا چیزی بما نمیده کمیته امداد .چیزی بخاد بده اطلاع رسانی نمیکنه اصلا .خیلی وضعمون ضعیفه .کمیته امداد دزفول

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید