تجاوز گروهی به زن تهرانی در جمع معتادان!



به گزارش سلام نو به نقل از جام جم، پلیس سه مرد شرور را دستگیر کرد که پس از ربودن زن جوانی در پوشش مسافر، او را در محل تجمع اعتیادآور زندانی و بدرفتاری کردند. زن جوان با وعده پرداخت پول توانست از دست آدم ربایان فرار کند.

در روزهای پایانی سال گذشته زن جوانی برای خرید در نوروز از خانه خود در تهران خارج شد و سپس ناپدید شد. با تمدید غیبت زن جوان، شوهرش با شکایت به پلیس از او خواست تا به سرنوشت همسرش رسیدگی کند. پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تیمی از بازپرسان تحقیقات را آغاز کردند.

سه روز پس از ناپدید شدن بهنوش، شوهرش با پلیس تماس گرفت و از آزادی همسرش توسط آدم ربایان خبر داد. تیمی از ماموران به سراغ بهنوش رفتند و از او تحقیق کردند. زن جوانی در تشریح این حادثه گفت: روز حادثه برای خرید آخر سال از خانه خارج شد و منتظر تاکسی بودم که خودروی پراید با دو سرنشین جلوی من ایستاد. به خیال اینکه مسافر است وارد او شدم. پس از طی مسافتی با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی گذاشتند و طلاها و هدفونم را سرقت کردند.

مرد دیگری در نزدیکی میدان شوشا سوار ماشینی شد و مرا به خانه ای برد که مسافرخانه معتادان و فروشندگان مواد مخدر بود. در آنجا به من قرص هایی دادند که مقاومتم را تقویت کرد و ناراحتم کرد. در این مدت سعی کردم اعتماد یکی از آدم رباها را جلب کنم. قول دادم اگر کمکم کند که فرار کنم پول خوبی به او بدهم. در نهایت همدستانش با کمک مرد جوان موافقت کردند که من بروم.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای معلمان/ فرمان اجرایی رتبه بندی معلمان منتشر شد + عکس

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به دستگیری مردان خشن شدند و به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید