پیکر طلبه شهید حرم مطهر رضوی در خواف تشییع شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوزمهدی عباسپور فرماندار حفا گفت: پیکر حجت الاسلام شهید محمد اصلانی که دیروز یکی از عناصر گروهک تکفیری را در حرم مطهر امام رضا (ع) به هلاکت رساند، روز چهارشنبه در زادگاهش تشییع شد. شهید اهل شهر زده خلفا.

فرماندار حفا افزود: در این مراسم که با حضور گسترده مردم و در میان حزن و اندوه مردم و علما و مسئولان شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد. از ورودی سده تا مسجد . شرکت کنندگان با تاکید بر تداوم راه شهادت طلبی، سیاست خصمانه استکبار جهانی و عوامل مرتبط را محکوم کردند.

مهدی عباسپور شهادت حجت الاسلام اصلانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم متدین با بصیرت ایران اسلامی از جمله مردم شهرستان سده خواف تسلیت گفت و ادامه داد: در 15 تیر 1367 درگذشت. در مریوان

فرماندار حفا گفت: مردم شیعه و سنی این شهر با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به دستاوردهای جمهوری اسلامی ثابت کردند.

عباسپور افزود: پیکر مطهر شهید اصلانی پس از تشییع برای خاکسپاری در زادگاهش سده خواف به مشهد مقدس منتقل شد و پس از تشییع در حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده می شود. .

به گزارش ایرنا، این تکفیری روز سه شنبه 18 فروردین ماه با چاقو به سه کشیش در صحن پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در صحن پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) حمله کرد. او) و آنها را به شدت مجروح کرد.

بیشتر بخوانید  Зад кулисите на съвместното производство на ваксини с Русия

در پی این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی یکی از این کشیش ها به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و دو کشیش دیگر به نام های حاج اسلام چستین و دارایی در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

هر سه کشیش هدف این ترور از جهادگران و فعالان فرهنگی ساکن در منطقه شهرک شهید رجایی (کلای ساختمان) در حومه مشهد بودند.

شهرستان سده با حدود پنج هزار نفر جمعیت از توابع بخش سلامی و در 20 کیلومتری شمال مرکز شهرستان خواف قرار دارد./ ایرنا


دیدگاهتان را بنویسید