برند و استایل بی نظیر بهرام رادان در مراسم ختم پدرش!


بهرام رادان زاده متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران بازیگر، خواننده و تهیه کننده ایرانی است. او در فیلم‌های سینماگران مشهوری چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروج کریم، مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد به ایفای نقش پرداخته است.

اطلاعات شخصی بهرام رادان

بهرام در 15 سالگی برای یک سال به آمریکا رفت اما نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت. چون بیشتر به ایران علاقه داشت. پدر بهرام وکیل پایه یک دادگستری است.

در مدارس فرهنگیان و هجرت و برهان تحصیل کرد. بهرام در رشته علوم انسانی فارغ التحصیل شد و در سال 1356 در کنکور شرکت کرد اما در رشته مورد علاقه خود قبول نشد و تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود.

پس از 5 ماه نام خود را در لیست پذیرفته شدگان رشته مدیریت بازرگانی یافت به همین دلیل سربازی را نیمه کاره رها کرد و با وجود مشغله های فراوان موفق به اخذ مدرک بازرگانی شد. مدیریت.

در سال ۱۳۵۷ به دلیل علاقه ای که به سینما و بازیگری داشت به کلاس های بازیگری رفت و در هیوا فیلم زیر نظر ثریا قاسمی، میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار دوره بازیگری را گذراند و سپس وارد عرصه بازیگری شد.

بازی او در آهنگ لابود و کسب 3 جایزه برای بازی در این فیلم باعث شد سرنوشت بازیگری او رنگ تازه ای به خود بگیرد. چرا که کارگردانان مشهور با دیدن بازی او متوجه شدند که او استعداد زیادی در نقش آفرینی دارد.

به همین دلیل کارگردانان مشهوری چون مسعود کیمیایی، بهروز افخمی، رخشان بنی اعتماد، پوران درخشنده و داریوش مهرجویی تصمیم گرفتند در فیلم های خود نقش بهرام را بازی کنند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با ابوالفضل پورعرب

خانواده بهرام رادان

بهرام رادان یک خواهر به نام (الهام) و یک برادر به نام (شهرام) دارد که هر دو در آمریکا زندگی می کنند و از بهرام بزرگتر هستند. خواهرش 40 ساله و برادرش 33 ساله است. خواهرش وقتی ازدواج کرد به آمریکا رفت اما برادرش در جوانی به آمریکا رفت و هنوز مجرد است. بهرام هم در 15 سالگی برای یک سال به آمریکا رفت اما نتوانست آنجا بماند و تصمیم گرفت برگردد. چون بیشتر به ایران علاقه داشت.

خواهرش دو پسر به نام های امین و ایمان دارد و در لس آنجلس زندگی می کنند.

پدر و مادر بهرام رادان تحصیل کرده و بسیار شخصی هستند. نام پدر بهرام رادان رضا رادان است که وکیل پایه یک دادگستری است.

خانه بهرام همانطور که می دانید در زعفران واقع شده و به تنهایی زندگی می کند. خانه او 2 طبقه است و یک ویلای بسیار شیک است.

بهرام رادان در ۲۲ خرداد ۱۳۶۴ برای یک هفته عازم دبی شد. در 22 ژوئیه 1985 قصد سفر به ایالات متحده را داشت و تصمیم گرفت تا اواسط سپتامبر در ایالات متحده بماند تا استراحت کند و نظرات خود را مطرح کند.

بهرام تنها بازیگر ایرانی است که برنامه مدیریتی دارد. مدیر برنامه های بهرام علیرضا بذل است که این دو در دانشگاه با او آشنا شدند. او در کسب و کار بسیار خوب است و همیشه به بهرام کمک می کند

بهرام اصلا اهل بازی نیست و همیشه سعی می کند سر کارش باشد! او حتی دوستان سینمایی بسیار بسیار محدودی دارد. خودش می گفت من در تعطیلات بیشتر اوقات در خانه می مانم و فیلم می بینم و سعی می کنم اگر رفتم شلوغ بیرون نروم!

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد


بهرام رادان

رادان ویژگی های اخلاقی

بهرام رادان وقتی از خانه بیرون می رود آدم بسیار جدی و سختی است و به اصطلاح اهل شوخی و خنده بی جهت نیست! همیشه وقتی از خانه بیرون می آیند با عینک آفتابی بیرون می روند، چه در زمستان، چه در تابستان و چه در فصول دیگر که مردم فکر نکنند که او از کلاس درس خارج می شود یا مثلاً می خواهد بگوید من بهرام رادان هستم. چرا همه اینطور می گویند . طرف و امضاش را بگیر نه! در ضمن اصلا خودخواه نیست که بگه من با بقیه فرق دارم! چون یک بار در کوچه با ماشینش رو به روی هم می شوند تا راه بسته شود و اولی باید برود تا راه را به سمت دیگر جلوی رادان باز کند او را می شناسد و می گوید اول دستور بده و رادان. می گوید نه، شما بزرگتر هستید و اولین نفری هستید که سفارش می دهید.


بهرام رادان

جوایز و تقدیر از جشنواره های مختلف

بهترین بازیگر مرد سینما برای آهنگ قو
مجله بهترین بازیگر زن برای آواز قو
بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم خانوادگی آواز قو
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شمع دربد 1361.
نامزد بهترین بازیگر مرد هشتمین جشن خانه سینما
جوایز دیگر جشنواره های دفاع مقدس در کانادا، آنتالیا، اسپانیا و… برای گیلانه
جایزه جشنواره فیلم کن


بهرام رادان

داستان ازدواج او و همسرش

بهرام رادان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او به تازگی با انتشار عکسی در کنار این زن در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را داده است! اما این خبر صحت نداشت و سیزدهمین دروغ او بود! این عکس در واقع مربوط به حضور او در فیلم آمریکایی است.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ تمنا از معین (Moein


بهرام رادان

بخشی از کارهای هنری بهرام رادان

شورشگ (مقدس نادر) ۱۳۷۹
آبی (حمید لبخنده) ۱۳۷۹
ساکی (محمدرضا عالمی) ۱۳۷۹
آواز قو (سعید اسدی) 1381
رز زرد (داریوش فرهنگ) ۱۳۸۱
پیوست (حسین فرحبهش) ۱۳۸۱
گاوونی (بهروز افکامی) ۱۳۸۱
شامی دربد (پوران درخشنده) ۱۳۸۲
روایت سه گانه (رخشان بنی اعتماد) ۱۳۸۲
سربازان جمعه (شیمیایی) 2003

ازدواج صورتی (منوچهر مصیری) ۱۳۸۳
رستگاری 20. 8. (الوند) 1383
جهان (بهروز افکامی) در سال 2004 متوقف شد
سلطنت (مسعود کیمیایی) ۱۳۸۳
چهارراه (ابوالحسن داودی) ۱۳۸۴
بازی خونین (بنی اعتماد) 1383

علی سنتوری (داریوش مهرجویی) ۱۳۸۵
چهار انگشت (سعید سهیلی) ۱۳۸۵
سایه (رنجبر) 84-85
کنعان، 2007
Unpolished، 2007
نقطه برگشت ناپذیر (سایه)، 1999
کارناوال مرگ، 1999
زربوم، 1378
شک


بهرام رادان

کار دیگر بهرام رادان

کافه ویونا که یکی از کافه های زنجیره ای ویونا در ایران است قهوه اصل سوئیس لسموس را به شما می دهد و بین این کافه و سایر کافه های ویونا دکور تقریبا ثابتی است یعنی اگر روزی از کنار ویونا رد شوید انگار شعبه ویونا به ما می گوید که رادان یکی از سهامداران این کاف های زنجیره ای است، اما ویونا مرکزی او را مالک چند ویونا می داند. کافه ای در سپاه 45 نفره توافق شده که اغلب گفته می شود مال اوست و سیگار در این منطقه ممنوع است.

آدرس اینستاگرام بهرام رادان

بهرام رادان در صفحه اینستاگرام خود به آدرس زیر 5.7 میلیون دنبال کننده دارد.

بهرامدان


بهرام رادان




دیدگاهتان را بنویسید