جورجیا هدیه ویژه رونالدو برای بارداری را به او فاش کرد!!


جورجینا رودریگز در 27 ژانویه 1994 در بوینس آیرس آرژانتین (متولد 1993) به دنیا آمد. پدر او جورج رودریگز، دلال کوکائین است. ارتفاع آن 1.68 متر است. او یک خواهر به نام ایوانا دارد.

خانم رودریگز به لطف ساختار بدنی خوبش وارد حرفه مدلینگ شد. او کودکی برای برندهای معروفی مانند گوچی، دی اند جی و 7 مدل بود. او علاوه بر مدل سازی لباس هایش، مدل آرایش لوازم آرایش نیزه ای بود.


جورجینا رودریگز

رونالدو را برای اولین بار در یکی از فروشگاه های گوچی دیدم که در آن فروشنده بودم. چند روز بعد از آن جلسه، این بار در یک رویداد معرفی برند دوباره همدیگر را دیدیم. صحبت کردن با هم راحت تر بود چون دیگر درگیر نبودم. در مسائل تجاری گفتگوی ما خیلی خوب پیش رفت. همه چیز خیلی سریع بین من و رونالدو اتفاق افتاد، چیزی شبیه عشق در نگاه اول.)


جورجینا، رونالدو

او پس از دیدار با رونالدو در مراسم توپ طلا، انتخاب بهترین بازیکن جهان و بسیاری از مراسم رسمی دیگر با رونالدو در مقابل اهالی رسانه شرکت کرد. او حدود ده سال از رونالدو بزرگتر است.
جورجینا قبل از شهرت و دوستی با رونالدو به عنوان پیشخدمت در رستوران ها کار می کرد. سپس به بریستول انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا تحصیلات خود را به زبان انگلیسی ادامه داد و در آنجا به طور حرفه ای رقص را نیز فرا گرفت.

با توجه به سابقه رونالدو با دخترانی مانند ارنشیکا (5 سال رابطه) نمی توان در مورد این رابطه اظهار نظر کرد. اما اخیرا او و رونالدو تصویری را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند. رونالدو در عنوان نوشته “عشق من” و جورجینا در عنوان پست خود “بله” را نوشته است که پس از انتشار این دو پست شایعات در مورد ازدواج و نامزدی او با شریک زندگی خود رونالدو شایع شده است. او و رونالدو چهار فرزند دارند.

بیشتر بخوانید  اسکارلت جوهانسون در فیلم مرد آهنی 2


کریس رونالدو، جورجینا رودریگز


کریس رونالدو، جورجینا رودریگز


کریس رونالدو، جورجینا رودریگز


دیدگاهتان را بنویسید