دلیل استعفای احتمالی سخنگوی کاخ سفید چیست؟



گزارش ها حاکی از آن است که جنیفر ساکی به دلیل کار در این شبکه تلویزیونی قصد دارد از سمت سخنگویی کاخ سفید استعفا دهد.

به گزارش سلام نو، سایت روزنامه هیل اعلام کرد که جنیفر ساکی در بهار امسال از سمت خود استعفا می دهد و در شبکه «آموسبوبی» فعالیت می کند.

دیروز، اکسیوس گزارش داد که جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید، پس از ترک کاخ سفید در ماه مه، در حال مذاکره با بی بی سی برای پیوستن به این شبکه است.

یک منبع دولتی به نقل از اکسیوس گزارش داد که جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید با مشاور کاخ سفید درباره استعفای خود مشورت کرده است، اما هیچ توافقی امضا نشده است و او هنوز به طور رسمی به تیم مطبوعاتی کاخ سفید درباره خروج خود نگفته است.

این خبر پس از آن منتشر شد که کارین ژان پیر، معاون سخنگوی کاخ سفید به دلیل بیماری قلبی عروقی کار خود را از دست داد و کیت بدینگفیلد، مدیر ارتباطات کاخ سفید، بیشتر جلسات توجیهی را به جای ساکی برگزار کرد. که فرصتی برای تصدی این سمت پس از استعفای ساکی تلقی می شود.

ساکی دیروز در پاسخ به این سوال که آیا کاخ سفید را ترک می‌کند تا برای امارات کار کند، گفت: «شما هنوز نمی‌توانید از شر من خلاص شوید و من بسیار خوشحالم که پس از بهبودی از بیماری عروق کرونر قلب به موقعیت خود بازگشتم». شبکه های.

ساکی اولین مقامی نیست که به خاطر آموس کاخ سفید را ترک می کند. سیمون سندرز، سخنگوی سابق معاون تمام عیار هریس (جو بایدن) نیز به عنوان مجری در یکی از برنامه های شبکه “EmsBanci” در ماه ژانویه کار می کرد.

بیشتر بخوانید  فیلم/ مورد عجیب کرونایی در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید