1400 مرخصی تشویقی روز زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)


انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور در یک نشست خبری گفت: ما از همایش اصلی خود به عنوان بانوی دانا نام بردیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیقی که می تواند درایت و درایت زنان را نشان دهد حضرت زینب است و زنان می توانند از بسیاری از تهدیدها جلوگیری کنند، افزود: می خواهیم با تجلیل از زنان دانا راه زنان عاقل را ترسیم کنیم.

هزالی ادامه داد: به گفته رهبری باید کرامت زن در جامعه حفظ شود.

خزعلی گفت: بازدید از بیمارستان ویژه بانوان و احترام به پرستاران به منظور پاسداشت روز زن برگزار می شود. همچنین این برنامه در سال آینده گسترش خواهد یافت و شاهد فعالیت زنان در زمینه های مختلف خواهیم بود.»

وی با اشاره به اینکه جایزه امسال به زنانی می رسد که در مسیر خرد فعالیت می کنند، همچنین در خدمت بانوان خارج از کشور هستیم و با رئیس جمهور دیدار نخبگانی خواهیم داشت، گفت: برنامه های متعددی در استان ها و شهرستان ها خواهیم داشت. احترام به خانواده های کشته شده و همچنین نمایشگاه ها و بازارها به افتخار دستاوردهای زنان در راس آنهاست.

معاون زنان رئیس جمهور گفت: کارگاه های آموزشی، وبینارها و مشاوره رایگان برای خانواده ها با دستگاه های مختلف منعقد می شود.

وی با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد در هفته جاری آزاد می شوند، ادامه داد: پویش حس خوب در روز زن انجام می شود و تمامی کارکنان در مرخصی بوده و برنامه های خود را در پارک ها خواهند داشت. “

بیشتر بخوانید  مهلت ثبت اعتراض بسته معیشتی اعلام شد + مراحل ثبت اعتراض

هزالی گفت: نشست های مجازی بین المللی با فعالان مقاومت، وزرا و سفرا خواهیم داشت.


دیدگاهتان را بنویسید